نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۷

نمایش نسخه بازسازی شده Halo 3: ODST توسط استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز

به‌دلیل مشکلات زیاد بخش آنلاین Halo: The Master Chief Collection که همچنان به صورت کامل رفع نشده، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز به طرفداران قول داد نسخه بازسازی شده Halo 3: ODST و نقشه رِلیک را به صورت رایگان در اختیار خریداران این بازی قرار دهد. حال ۳۴۳ تصاویری از روند بازسازی این نسخه منتشر کرده که در ادامه به تماشای آن‌ها میپردازیم.
طی روزهای اخیر بسته‌ی بروز رسانی جدیدی برای رفع مشکلات بخش آنلاین بازی Halo: The Master Chief Collection و مشکلات یافتن مسابقات در بخش آنلاین منتشر شد. با این حال استودیوی ۳۴۳ با نهایت تلاش درحال کار روی بروزرسانی‌های جدید و بازسازی بازی Halo 3: ODST و نقشه رلیک برای بخش چندنفره این بازی است. کاربران انتخابی استودیو ۳۴۳ در حال آزمایش نسخه بازسازی شده Halo 3: ODST و نقشه رلیک برای یافتن مشکلات آن‌ها و انجام بهبودسازی‌های بیشتر با سازندگان هستند. هنوز تاریخ انتشار بخش داستانی Halo 3: ODST و نقشه رلیک مشخص نیست، اما ۳۴۳ قرار است علاوه بر انتشار این محتویات رایگان، در ماه آپریل یک بروز رسانی دیگر را برای بهبود بخش آنلاین Halo: The Master Chief Collection منتشر کند. در ادامه می‌توانید تصاویری از روند بازسازی بازی Halo 3: ODST را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با بهینه‌سازی‌های انجام شده نسبت به نسخه اصلی با ما در میان بگذارید. به خاطر داشته باشید در زمان عرضه این بازی، کیفیت نهایی آن از نظر بصری بیشتر از این تصاویر خواهد شد:بازی Halo: The Master Chief Collection در زمان عرضه مشکلات زیادی داشت، اما می‌توان گفت بزرگ‌ترین آن، پیداکردن مسابقات (Matchmaking) بود. کاربران برای پیدا کردن یک رقابت، مجبور بودند ساعت‌ها منتظر بمانند. پیش از این، استودیوی 343 و شخص فیل اسپنسر از سوی مایکروسافت، شخصا از کاربران بابت عرضه Halo: The Master Chief Collection با مشکلات فراوان، عذرخواهی کرده بودند. البته هیچ گاه مشخص نشد چرا این بازی که تا این حد مشکل دارد، چراغ سبز را برای عرضه دریافت کرده است.  فیل اسپنسر در جدیدترین صحبت‌های خود، از این موضوع سخن می‌گوید:
هنگامی که به عرضه بازی نزدیک می‌شدیم، تیم داخلی ما که شامل تست کنندگان و تحلیل‌گران می‌شود، به ما گفتند که بازی برای عرضه آماده است. سپس، بعد از عرضه بازی، ما چیزهایی یاد گرفتیم که پیش از عرضه بازی نمی‌دانستیم. فکر می‌کنم همین موضوعات، مواردی هستند که باید در آن‌ها بهتر شویم. هر زمان که محصول جدیدی را عرضه می‌کنید، چیز جدیدی یاد خواهید گرفت. به نظرم نمی‌توانیم دنیای واقعی را در یک محیط کاملا سالم و بی نقص شبیه سازی کنیم.
40_Energy_Sword_(Halo)_-_IGN's_Top_100_Video_Game_Weapons باوجود رفع شدن تقریبی مشکلات بخش آنلاین Halo: The Master Chief Collection و اضافه شدن نسخه بازسازی شده Halo 3: ODST به این کالکشن، اگر هنوز کنسول ایکس‌باکس وان خریداری نکردید و قصد انجام این کار را دارید مایکروسافت سرانجام از باندل Halo: The Master Chief Collection رونمایی کرده است. باندل Halo: The Master Chief Collection شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان (بدون کینکت) به همراه نسخه‌ی دیجیتالی بازی ذکر شده به صورت رایگان است. بازی Halo: The Master Chief Collection شامل چهار قسمت اول سری Halo به صورت بازسازی شده است. این کنسول با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد و خریداران آن علاوه بر بازی، به محتویاتی نظیر سریال Halo: Nightfall هم دسترسی پیدا خواهند کرد. منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده