// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

Cyberpunk 2077 در E3 2015 حضور نخواهد داشت

امروز استودیو سی‌دی پروجکت رد اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 در مراسم E3 2015 حضور پیدا نخواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بازی Cyberpunk 2077 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ توسط سی‌دی پروجکت رد معرفی شد. این بازی سندباکس در دنیایی به نام Night City روایت می‌شود. Night City نام منطقه‌ای است که در تخته‌بازی Cyberpunk 2020 وجود داشت. از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیاری اندکی از بازی به بیرون درز کرده است و ما بیشتر درباره‌ی بازی در حال ساخت دیگر این استودیو، The Witcher 3: Wild Hunt شنیده‌ایم. اگر این ذهنیت در شما ایجاد شده که معرفی بازی بسیار زود انجام گرفته است، شاید حق با شما باشد. ولی آدام بادوفسکی، کارگردان بازی مخالف این عقیده است و می‌گوید معرفی بازی اصلا زود نبوده و آن‌ها نیاز به زمان بیشتری نیاز دارند تا کار ساخت بازی The Witcher 3: Wild Hunt را به پایان برسانند و بتوانند بر روی بازی Cyberpunk 2077  کار کنند. بادوفسکی طی مصاحبه‌‌ای با سایت Game Pressure گفت:
ما می‌خواستیم تا یک دیدگاه خاص از خودمان را ارائه دهیم. موضوع حائز اهمیت برای کمپانی مانند این است که ما هم سازنده‌ و هم ناشر هستیم. زمانی که ما بازی Cyberpunk 2077 معرفی کردیم، در حال کار بر روی آن بودیم. مدتی بعد برای تکمیل کردن بازی The Witcher 3: Wild Hunt به کمک نیاز داشتیم و تمرکز بخش اعظمی از تیم ما بر روی اتمام ساخت این بازی بود. پس از عرضه‌ی این بازی دوباره به سراغ Cyberpunk 2077 خواهیم رفت. گذشته از این‌ها، ما هیچ تاریخ انتشاری برای بازی اعلام نکرده‌ایم، پس یعنی کسی نمی‌تواند شاکی باشد.
از صحبت‌های کارگردان بازی می‌توان این برداشت را داشت که در ساخت بازی حداقل یک سال وقفه افتاده است. زمانی که از او پرسیده شد که Cyberpunk 2077 در مراسم E3 2015 حضور پیدا خواهد کرد، پاسخ داد:
این سال متعلق به The Witcher 3: Wild Hunt است.
اگر بخواهیم بسیار خوش بین باشیم، احتمالا بازی Cyberpunk 2077 در پاییز ۱۳۹۶ (۲۰۱۷) عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد بازی هم به احتمال زیاد پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی خواهد بود. با توجه به حجم بالای کاری The Witcher 3: Wild Hunt، عدم کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. به نظر شما زمان معرفی Cyberpunk 2077 درست بوده است؟ این امر چه تاثیری بر روند ساخت بازی خواهد گذاشت؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده