نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰

بازی Project Cars دوباره تأخیر خورد

استودیوی اسلایتلی مَد (Slightly Mad) اعلام کرد که بازی Project Cars باز هم تأخیر خورده است و در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) منتشر نخواهد شد. Project Cars قبل از این چندین بار تأخیر خورده بود. با زومجی همراه باشید.
با توجه به اعلامیه‌ای که این استودیو منتشر کرده، تاریخ انتشار بازی برای ماه می (اردیبهشت و خرداد) تعیین شده و هنوز روز مشخصی برای آن اعلام نشده است. اعلامیه‌ی اسلایتلی مد به شرح زیر است:
با توجه به تاریخچه‌ی طولانی و درخشان ما در ساخت بازی‌های اتومبیل‌رانیِ تحسین شده، Project Cars با فاصله‌ی زیادی بزرگ‌ترین و پرجزئیات‌ترین آن‌ها است. با اینکه ساخت بازی ۹۹.۹ درصد کامل شده است، آن یک دهم درصد باقی‌مانده که مربوط به رفع ایرادات و باگ‌های جزئی است، کمی بیش از انتظار از ما وقت می‌گیرد. ما کاملاً‌ معتقد هستیم که یک تجربه‌ی فوق‌العاده ارائه خواهیم کرد و تا اواسط ماه می، طرفداران می‌توانند مطمئن باشند چیزی که دریافت می‌کنند، ارزش کمی بیشتر صبر کردن را دارد. بار دیگر، می‌خواهیم از طرفدارانمان برای پشتیبانی و صبر آن‌ها در رابطه با این موضوع تشکر کنیم. طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی در سراسر دنیا از Project Cars انتظار دارند که یک مدعی هیجان‌انگیز جدید در عرصه‌ی بازی‌های اتومبیل‌رانی شبیه‌ساز باشد و ما کاملاً بر این باوریم که گیمرها سزاوار این هستند که در هنگام عرضه‌ی بازی، با کامل‌ترین و بهینه‌سازی‌شده‌ترین نسخه‌ی آن مواجه شوند. و به خاطر این که تمرکز اصلی ما روی جامعه‌ی گیمرها است و آن‌ها همیشه در توسعه‌ی این پروژه نقش داشتند، مایلیم به عنوان جبران این تأخیر کوتاه و اینکه نشان دهیم چقدر از آن‌ها سپاسگزار هستم، تعدادی محتوای رایگان در زمان عرضه‌ی بازی به تمام بازیکنان ارائه کنیم. این هدیه که مطمئنیم باعث هیجان طرفداران خواهد شد، از روز اول انتشار بازی در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما سر بزنید.
بازی Project Cars برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و هنوز خبری از ساخت نسخه‌ی Wii U نیست. منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده