// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳

Season Pass بازی Titanfall برای رایانه های شخصی نیز رایگان شد

ساعاتی قبل در خبری از رایگان شدن سه بسته‌الحاقی و Season Pass‌بازی Titanfall برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 خبر دادیم. حال دارندگان رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند این بسته‌ها را رایگان دریافت کنند. با زومجی همراه باشید.
امروز سالگرد عرضه‌ی جهانی Titanfall است و به همین دلیل ریسپاون، استودیوی سازنده بازی تصمیم به رایگان کردن Season Pass بازی Titanfall گرفته است. وینس زمپلا مدیر عامل ریسپاون اینترتیمنت در پیامی با تیتر «شادباش سالگرد Titanfall» برروی وب‌سایت رسمی بازی گفته است:
یک سال قبل اولین بازی ما Titanfall منتشر شد. این واقعا باورش سخته که ما این راه طولانی را با تیمی در لندن شروع کردیم و بعد با همراهی میجر نلسون بازی را در SXSW آماده‌ی عرض کردیم و با هوادارانمان در خانه‌ی خود، لس‌آنجلس ملاقات کردیم. از آن زمان تا به امروز ما تحت تاثیر میزان حمایت دریافتی از بازیکنان قرار گرفته‌ایم. شما با ایجاد لباس‌ها، ویدیو‌ها، مسابقات و تصاویر گرفته از بازی باعث حیرت ما در تیم ریسپاون شدید. برای نشان دادن تعهد خود به شما و دادن دلایل بیشتر به شما برای لذّت بردن از Titanfall، ما نیز به سختی برای ساخت ماد‌ها و ویژگی‌های جدید از جمله نقشه‌ها تلاش کردیم. برای جشن یک‌سالگی عرضه‌ بازی، تمام بسته‌های نقشه‌ Titanfall کاملا رایگان برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین اوریجین یا ایکس‌باکس اقدام به دانلود Season Pass این بازی کنید. تشکری دوباره به خاطر تمام پشتیبانی‌هایی که از ما کرده‌اید. ما برای ساخت بازی‌های جدید در آینده نمی‌توانیم صبر کنیم. درصورتی که نقشه‌های جدید را هنوز امتحان نکرده‌اید، ما امیدواریم شما از آنها خوشتان بیاید.!
شما می‌توانید اکنون با مراجعه به سایت اوریجین و ورود به حساب کاربری خود این بسته‌ها را دریافت کنید. دیدگاه شما در رابطه با این حرکت سخاوتمندانه‌ی سازندگان بازی Titanfallچیست؟ منبع: Titanfall


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده