// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۵

درخواست بازسازی بازی Modern Warfare 2 به ۱۱۰ هزار امضا رسید

درخواستی توسط یکی از طرفداران بازی Modern Warfare 2 مبنی بر بازسازی این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم، برروی وب‌سایت چِنج منتشر شده است. این درخواست توانسته تا به این لحظه ۱۱۰ هزار امضا از نقاط مختلف جهان جمع‌آوری کند. با زومجی همراه باشید.
شاید بازسازی یک بازی قدیمی چیزی نباشد که همه به آن علاقمند باشند. اما آنچه مسلم است بیش از ۱۱۰ هزار نفر از طرفداران بازی موفق Call Of Duty: Modern Warfare 2 که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است، علاقمند به دیدن این بازی در نسل هشتم کنسول‌ها هستند.شخصی به نام رامیز زهرا حدود هفت روز قبل با ایجاد درخواستی در سایت چِنج، اقدام به جمع‌آوری امضا برای تقاضای بازتولید بازی Modern Warfare 2 کرده است.‌ او در متن درخواست خود نوشته است:
من به جای کسانی که اعتقاد دارند Modern Warfare 2، یکی از بهترین بازی‌های اکتیویژن است، صحبت می‌کنم. این بازی  سرگرم کننده و  لذّت بخش، به خوبی احساسی نوستالژی را به شما می‌دهد. اسلحه‌ها، نقشه‌ها و کشتن‌های پی‌در‌پی  - باور نکردنی - بودند. نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3‌ این بازی همواره توسط هکر‌ها مورد حمله قرار گرفت. در صورتی که اکتیویژن این بازی را بازسازی کند و تعدادی از مشکلات آن را رفع کند، باعث خوشحالی طرفداران خواهند شد.
قبل از ارسال این تقاضانامه به اکتیویژن و اینفینیتی ورد ، امضای جمع‌آوری شده باید به رقم ۱۵۰ هزار برسد، که البته این رقم دور از انتظار نخواهد بود. از روز گذشته تا به امروز حدود ۳۵ هزار امضا جمع‌آوری شده است تا مجموعا رقم ۱۱۰ هزار، حاصل شود. با این روند احتمالا تا فردا امضای پیش‌بینی شده جمع خواهد شد. حال این سوال مطرح است که اساسا نیازی به بازسازی این بازی وجود دارد؟ با وجود پتانسیل موجود در سری Modern Warfare، آیا ساخت بازی جدیدی از این سری بهتر نخواهد بود؟‌ در هر حال باید منتظر عکس‌العمل اکتیویژن در رابطه با این تقاضای بازسازی بمانیم. دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما در این رابطه چیست؟‌ آیا شما نیز علاقمند به بازسازی شماره دوم Modern Warfare هستید؟ به نظر شما این منطقی است که اکتیویژن تنها یک شماره از سری سه‌گانه Modern Warfare را بازسازی کند؟ منبع: Charge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده