نویسنده: فرشید معتمد
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰

شرکت انویدیا بازی Witcher 3 را با کارت های گرافیک خود باندل می کند

بازی Witcher 3: Wild Hunt قرار است در زمان عرضه در گروه بازی‌های منتخب انویدیا قرار گیرد و به صورت باندل با کارت‌های گارفیک این شرکت عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.
عنوان ‘The way It’s meant to be played’ ابتکار تجاری انویدیا برای عرضه‌ی بازی‌های معروف روز به صورت رایگان یا با تخفیف است و در عین حال همکاری با استودیوهای سازنده‌ی بازی جهت بهینه سازی بیشتر بازی‌ها با کارت‌های گرافیکی تولید خود و پیاده سازی افکت‌های انحصاری و گرافیکی جدید را هم شامل می شود. گفته شده که این بازی با طراحی فنی قابل ستایشی که داشته، مرزهای گرافیکی بازی‌ها بر روی همه پلتفرم‌ها را جلوتر خواهد برد، اما روی کامپیوترهای شخصی و خصوصا کارت‌های گرافیکی انویدیا، بهترین تجربه ممکن را از نظر بصری ارائه خواهد کرد. اکنون هم به لطف اخبار درز کرده در مورد این بازی می توانیم بگوییم که به احتمال زیاد این بازی با تراشه‌های رده بالای GeForce GTX سری ٩٠٠ روی دسکتاپ‌ها و همینطور لپ‌تاپ‌ها به صورت رایگان باندل خواهد شد.
ption id="attachment_21933" align="aligncenter" width="600"]تبلیغ درز کرده از عنوان جدیدی که به بازیهای رایگان انویدیا اضافه خواهد شد تبلیغ درز کرده از عنوان جدیدی که به بازیهای رایگان انویدیا اضافه خواهد شد
مطمئنا انویدیا از سطح بالای جزییات و کیفیت گرافیکی این بازی خرسند است که آن را به لیست خود اضافه می‌کند و حتی قابلیت‌های گرافیکی آن را در نمایشگاه توسعه‌دهندگان سال گذشته میلادی به همراه فناوری Hairworks خود نمایش داده بود. این بازی همچنین با پشتیبانی از فن‌آوری APEX شرکت انویدیا،  پوشش کاراکترها و همینطور تخریب‌ها را واقعی‌تر نشان خواهد داد. در کل این فناوری‌ها می توانند روی ظواهر زندگی کاراکترها و موجودات دیگر در این بازی موثر باشند. اگر در تبلیغ لو رفته از گرافیک Geforce دقت کنید، گفته شده که خریداران کارت‌های گرافیکی با مدلهای GTX 960/970/980 مشمول دریافت این بازی رایگان خواهند شد. در مورد لپ‌تاپ‌ها هم اگر مدلی را که دارای یکی از تراشه‌های GTX 970M یا بالاتر باشد خریداری کنید این بازی رایگان در اختیار شما خواهد بود. تصویری از بازی ویچر 3 برای یادآوری، ملزومات اعلام شده بازی به شرح زیر است:
ption id="attachment_21937" align="aligncenter" width="650"]ملزومات بازی ویچر 3 ملزومات بازی ویچر 3
انویدیا این بازی را چند روز قبل در جریان کنفرانس GDC 2015 روی کنسول اندرویدی انویدیا شیلد خود هم نمایش داده بود. نسخه‌ای که با توجه به قدرت این کنسول جدید تحسین منتقدان را برانگیخته بود. منبع: HEXUS


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده