نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵

افزایش فروش بازی Monument Valley پس از حضور در سریال House of Cards

پس از حضور در فصل سوم سریال پرطرفدار House of Cards، فروش بازی مستقل و  پازل-پلتفرمر Monument Valley با افزایش چشم‌گیری مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فِرَنک آندِروود، شخصیت اصلی سریال House of Cards  که با اجرای کِوین اِسپِیسی همراه است، در قسمت پنجم فصل سوم این سریال در حال بازی و صحبت کردن در رابطه با بازی Monument Valley است. در نتیجه، فروش این بازی در فروشگاه آیتونز در بین ۱۰ بازی پرفروش قرار گرفته است. فروش این بازی در گوگل پلی هم افزایش داشته و به رده‌ی سوم پرفروش‌ترین برنامه‌ها رسیده است. قبل از اینکه بازی Monument Valley را در سریال House of Cards مشاهده کنیم، فروش بازی به ۲۵ بازی برتر فروشگاه‌های ذکر شده هم نرسیده بود! Monument Valley در جریان همایش بازیسازان ۲۰۱۵، کِن وانگ، طراح ارشد بازی Monument Valley اعلام کرد استودیو آن‌ها برای نمایش بازی خود در سریال House of Cards پولی پرداخت نکرده است:
تهیه‌کننده سریال House of Cards با ما تماس گرفت و از ما خواست که از بازی Monument Valley در سریال خود استفاده کنند. ما هم با افتخار به آن‌ها اجازه‌ی انجام این کار را دادیم.
وانگ همچنین گفت استودیو آن‌ها هیچ پولی برای تبلیغات بازی پرداخت نکرده و با این حال با فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای بازی، به مبلغی بالغ بر ۵.۸ میلیون دلار دست یافته است. جالب است که این آمار قبل از حضور در سریال House of Cards بدست آمده و مطمئنا طی روزهای آتی فروش بازی بالاتر از این ارقام خواهد رفت. monument valley اوایل سال جاری میلادی، سازندگان بازی Monument Valley اعلام کردند حدود ۹۵ درصد از کاربران بازی برای تجربه‌ی آن پولی پرداخت نکردند، برای همین سازندگان پولی را صرف تبلیغات بازی نکردند. بازی Monument Valley اخیرا در مراسم GDC 2015 جایزه‌ی خلاقیت، بهترین بازی موبایل، بهترین جلوه‌های بصری  و در مراسم DICE نیز جایزه‌ی بهترین طراحی هنری را کسب کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده