نویسنده: آرش محمدی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

آپدیت بازی Fortnite Battle Royale به مناسبت هالووین

به مناسبت هالووین، بازی Fortnite Battle Royale تم جدیدی را به نام Fortnitemares دریافت کرده است.

شرکت اپیک گیمز به مناسبت هالووین، تم جدیدی به سبک هالووین برای بازی محبوب و ارلی اکسس خود یعنی Fortnite، منتشر کرده است. این تم Fortnitemares نام دارد و با انتشار آن، رویداد Horde Bash نیز به پایان رسیده است.

بزرگترین ویژگی‌ای که در این آپدیت وجود دارد، اضافه شدن منطقه‌ی جدیدی به نام Hexsylvania است. علاوه بر این منطقه، موارد دیگری نیز به بازی Fortnite اضافه شده است که عبارت‌اند از: ۲۵ ماموریت داستانی جدید، دو دشمن با سبک هالووین به نام‌های Pumpkin Head Husk و Vampire Taker، لاماهای (شتر بی‌کوهان) ترسناک، ۸ قهرمان جدید و دو اسلحه‌ی جدید به نام‌های Pumpkin Launcher و The Grave Digger.

حالت رایگان بازی Fortnite، یعنی Fortnite Battle Royale از همان زمان انتشار بسیار موفق بود؛ به خصوص وقتی سازندگان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، این بازی را تهدید کردند. حالت بتل رویال به‌تنهایی بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را در دو هفته‌ی ابتدایی جذب کرده است. این مد همان مکانیزم بتل رویال را دارد که توسط بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds محبوب شد. البته ساخته اپیک گیمز علاوه بر این، دارای مکانیزم ساخت‌و‌ساز نیز است. این حالت قبل از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کنسول‌ها منتشر شده است و به همین دلیل گیمرهای کنسول که می‌خواستند تجربه‌ای شبیه به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را داشته باشند، مد بتل رویال بازی Fortnite را تهیه کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت Fortnitemares را تماشا کنید. بازی Fortnite Battle Royale روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به صورت رایگان در دسترس است.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده