// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

سازنده بازی PUBG: بخش تک نفره به بازی اضافه نمی‌شود

طبق صحبت‌های کارگردان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، فعلا بخش تک نفره داستانی به این بازی اضافه نخواهد شد، اما شاید به‌زودی شاهد قابلیت بازی بین پلتفرمی برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان باشیم. 

مدتی پیش، برندن گرین، کارگردان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اعلام کرده بود که می‌خواهد روی ایده بخش تک‌نفره بازی فکر کند و بحث‌های فراوانی پیرامون بخش تک‌نفره مطرح شد. اما طبق جدیدترین اظهارات منتشر شده از برند گرین، او اعلام کرده است که بخش تک‌نفره حداقل تا مدتی بسیار طولانی به بازی اضافه نخواهد شد.

علاوه بر این برندن گرین در مورد بازی PlayerUnknown's Battlegrounds این‌چنین اظهار نظر کرده است:

من قبلا مشغول نوشتن داستان‌هایی در مورد جزیره بازی بوده‌ام، اما این به این معنی نبود که ما کار را روی بخش تک‌نفره آغاز کرده‌ایم؛ بلکه من این داستان‌ها را در اختیار طراحان استودیوی خودمان قرار دادم تا بهتر بتوانند مناطق بازی را مجسم کنند و با جزییات بیشتری به طراحی آنها بپردازند. معتقدم بخش تک‌نفره به بازیکنان کمک خواهد کرد تا چیز‌های زیادی را کشف کنند، اما بخش تک‌نفره به بازی اضافه نمی‌شود؛ حداقل تا مدتی طولانی.

جزیره بازی پتانسیل خیلی خوبی برای یک بخش تک‌نفره داستانی دارد، اما ما در حال حاضر منابع و زمان کافی برای ساخت و توسعه بخش تک‌نفره در اختیار نداریم و برنامه‌ای برای اضافه کردن این بخش به بازی نداریم. بخش تک‌نفره به بازی اضافه نمی‌شود.

بنابراین طبق اظهارات برندن گرین، طرفداران بازی PUBG فعلا نباید منتظر اضافه شدن بخش تک‌نفره به بازی باشند، اما همانطور که گرین اعلام کرده است ممکن است این بخش در آینده به این بازی محبوب اضافه شود.

علاوه بر این، برندن گرین در مورد قابلیت بازی بین پلتفرمی برای کاربران پی‌سی و ایکس‌باکس وان نظر خودش را اعلام کرده است:

به این دلیل که تجربه بازی روی هر دو پلتفرم بسیار شبیه به یکدیگر است، ما می‌خواهیم قابلیت بازی بین پلتفرمی را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. اما ما باید با بررسی‌های بیشتر، این قابلیت را به بهترین شکل ممکن به بازی اضافه کنیم. ما فعلا نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهیم، اما روی قابلیت بازی بین پلتفرمی مشغول کار هستیم.

همانطور که می‌دانید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در حال حاضر به شکل دسترسی پیش از موعد برای استیم منتشر شده است و تا هفته‌های آتی از طریق قابلیت Game Preview برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. باید دید آیا قابلیت بازی بین پلتفرمی به‌زودی برای بازیکنان پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد یا خیر!


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده