// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تاریخ انتشار قسمت چهارم فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode مشخص شد

کمتر از ۱۰ روز دیگر منتظر انتشار قسمت جدید فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تل تیل گیمز اعلام کرد که قسمت چهارم از فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode قرار است در هفته اول ماه نوامبر منتشر شود. به طور دقیق‌تر، این قسمت از بازی که Below the Bedrock نام دارد در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، ویندوز، Wii U، نینتندو سوییچ، اندروید، iOS و مک منتشر خواهد شد.

فصل دوم از بازی Minecraft: Story Mode تاکنون فراز و نشیب‌هایی داشته است، اما بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که قسمت سوم بازی، چه از حیث داستان‌گویی و چه از لحاظ گیم‌پلی، کاملا موفق عمل کرد و هم‌اکنون همه طرفداران منتظر مشاهده ادامه داستان و ماجراجویی جسی در بازی هستند. قسمت چهارم دقیقا دو ماه بعد از قسمت سوم بازی منتشر خواهد شد که می‌توان گفت زمان‌بندی خوبی است و سازندگان بیش از حد بازیکنان را در انتظار نگه نداشته‌اند.

مجموعه Minecraft: Story Mode از اواخر سال ۲۰۱۵ توسط تل‌تیل گیمز منتشر شد و با توجه به نقدهای نسبتا خوبی که از سوی سایت‌های مختلف دریافت کرد و همچنین استقبال خوب طرفداران، استودیو از سال جاری میلادی به عرضه فصل دوم بازی پرداخت و به‌خوبی توانست جهان بازی و داستانش را گسترش دهد. می‌توانیم امیدوار باشیم که قسمت جدید از فصل دوم اطلاعات مهمی را در رابطه با داستان بازی برای ما آشکار کند.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده