نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

چالش King's Cup بازی Clash Royale آغاز شد

استودیو سوپرسل رویداد چالش جدیدی را برای بازی کلش رویال تحت نام King's Cup آغاز کرد.

استودیو سوپرسل (SuperCell) به ارائه‌ی ویژگی‌های جدید برای انجام بازی اندروید و بازی آيفون Clash Royale در راه‌های مختلف ادامه می‌دهد و چالش ارائه‌شده توسط این استودیو برای بازی کلش رویال در هفته جاری، یکی از جالب‌ترین آنها است. در جریان رویداد «چالش جام پادشاه» (King's Cup Challenge) یک سری دسته کارت به‌صورت شانسی به شما و بازیکن مقابل داده خواهد شد. این دسته‌ها (Deck) توسط بهترین بازیکن‌ها در رویداد «تورنمنت جام پادشاه» (King's Cup Tournament) چیده شده‌اند. به‌طور مشخص، یوتیوبرهای معروف و بازیکنان حرفه‌ای بازی Clash Royale در اقدامی مشترک به‌منظور امضای هر تیم، یک دسته مخصوص برای این چالش طراحی کرده‌اند؛ دسته‌هایی نظیر «زنده باد اسپارکی»، «برج گردباد»، «ویتامین سی» و غیره. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با Deckهای اشاره‌شده و آمادگی بهتر برای چالش جام پادشاه به این لینک مراجعه کنید. لازم به ذکر است که برخی از دسته‌ها نسبت به دیگری قوی‌تر به‌نظر می‌رسند، اما به‌صورت کلی همه آنها به‌خوبی ساخته‌ شده‌اند.

استودیو سوپرسل در حساب تویتر خود در رابطه با این چالش چنین گفت:

هفته‌ی چالش جام پادشاه به راه افتاده است. چالش‌ها را کامل و دیگری را آزاد کنید. در هر کدام از چالش‌ها می‌توانید تا یک‌بار به‌صورت رایگان وارد شوید. 

به‌منظور انجام چالش‌های اصلی، شما باید در ابتدا نوع تمرینی آن را کامل کنید و تعداد جام‌های مشخص را به‌دست آورید. پس از اتمام آن، یک ورودی رایگان به بخش چالش خواهید داشت و اگر بتوانید ۶ برد بدون ۳ باخت در این قسمت را به‌دست آورید، چالش نهایی با نام الیت با جوایز بهتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این رویداد تا ۲۹ اکتبر (۷ آبان‌ماه) در جریان خواهد بود و تمام بازیکن‌های بازی کلش رویال باید آن را امتحان کنند؛ خصوصا اینکه اولین ورودی برای آنها به‌صورت رایگان در نظر گرفته شده است.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده