سازندگان بازی Red Dead Redemption همچنان شیفته بازیهای تک نفره هستند
چندی پیش در اخبار بازی خواندید که الکترونیک آرتز استودیو ویسرال گیمز را تعطیل کرده است و این موضوع باعث شگفتی بسیاری از افراد شد؛ چرا که این استودیو در حال کار روی یک بازی تکنفره در دنیای Star Wars بود. اگر کمپانی الکترونیک آرتز قدرت ساخت یک بازی تکنفره را، آن هم برای یکی از پرطرفدارترین مجموعهها بین طرفداران، ندارد پس تکلیف استودیوهای کوچکتر چه میشود؟
با این حال بسیاری از افراد هنوز هم امید زیادی برای بقای بازیهای تکنفره دارند. اعضای یکی از بزرگترین استودیوهای بازیسازی، یعنی کمپانی راک استار، هنوز هم شیفتهی بازیهای تکنفره هستند و اعتقاد دارند که با ساخت این بازیها میتوانند بازیکنان را در دنیای بازی غوطهور کنند. همچنین امکان روایت داستانی قوی در بازیهای تکنفره ممکن میشود. عمران سرور (Imran Sarwar) از کمپانی راکاستار در جدیدترین مصاحبهاش این اطلاعات را در اختیار دیگران گذاشته است:
ما بهعنوان یک کمپانی بیشتر از هر چیزی عاشق بازیهای تکنفره هستیم و به آن اعتقاد داریم. به دلیل داستانسرایی و حس غوطهور شدن در دنیای بازی، بازیهای چندنفره با بازیهای تکنفره قابل مقایسه نیستند. بهعنوان راکاستار ما همیشه مشکلاتی را در روند ساخت بازیها داریم؛ چرا که میخواهیم هر چیزی که خلق میکنیم از هر نظر کامل باشد و این موضوع وقت و منابع زیادی را میطلبد. همه چیز ممکن نیست، ولی ما هنوز هم بیشتر از هر چیز دیگری عاشق بازیهای تکنفرهی جهان باز هستیم.
همچنین سرور در ادامه گفت که اگر اعضای راکاستار برای از بین بردن مرزهای بازیهای تکنفره تلاش نمیکردند، ساخت سری بازی Grand Theft Auto ممکن نمیشد.