// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

رویداد Nintendo Direct با محوریت بازی موبایل Animal Crossing برگزار خواهد شد

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که در روز چهار‌شنبه هفته جاری یک رویداد Nintendo Direct برای بازی موبایل Animal Crossing به اجرا در خواهد آمد.

کمپانی نینتندو در جلسه مالی سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که بازی‌های موبایل آتی این کمپانی در قالب مجموعه‌های Animal Crossing و Fire Emblem خواهند بود. اما در حالی که انتشار این بازی‌ها به دلیل عرضه بازی Super Mario Run با تاخیر همراه شد، بازی Fire Emblem Heroes در روز‌های ابتدایی ماه فوریه در دسترس کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOS قرار گرفت. با این حال تاریخ عرضه بازی Animal Crossing در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، کمپانی Nintendo قصد دارد یک رویداد نینتندو دایرکت با محوریت این بازی موبایل برگزار کند.

علاقه‌مندان به مجموعه Animal Crossing که قصد دارند با بازی موبایل آن بیشتر آشنا شوند، می‌توانند رویداد Nintendo Direct آن را که در روز چهار‌شنبه ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت تهران از وب‌سایت یو‌تیوب پخش خواهد شد، به تماشا بنشینند. با استناد به اطلاعات منتشر شده در صفحه کمپانی نینتندو در شبکه اجتماعی توییر، این رویداد ۱۵ دقیقه خواهد بود. همچنین در وب‌سایت کمپانی مذکور اعلام شده است که اخباری از نسخه 3DS و نینتندو سوییچ سری مذکور در این رویداد به سمع و نظر مخاطبین نخواهد رسید.

بازی موبایل Animal Crossing در ابتدا قرار بود در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر شود، اما تا سال مالی آینده به تاخیر افتاد. این گفته بدان معنا است که این بازی نهایتا تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ فروردین ۱۳۹۷) عرضه خواهد شد. شیگرو میاموتو، از اعضای کمپانی نینتندو و خالق برخی از مجموعه‌های مشهور تاریخ بازی‌های ویدیویی اعم از Donkey Kong، Mario و The Legend of Zelda، اعلام کرده است که تمرکز این کمپانی روی ساخت بازی‌های جدید برای پلتفرم موبایل به جای پورت کردن بازی‌های قدیمی است. بازی‌های Fire Emblem Heroes و Super Mario Run به خوبی این ادعا را تایید می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که بازی موبایل Animal Crossing نیز شرایط مشابهی داشته باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده