// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

احتمال ساخت بازی Playerunknown's Battlegrounds 2 بسیار کم است

طراح و کارگردان بازی Playerunknown's Battlegrounds در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت نسخه دوم بازی ندارد.

با توجه به موفقیت بازی Playerunknown's Battlegrounds، استودیو بلوهول (Bluehole) به پشتیبانی از این بازی ادامه خواهد داد. بر طبق جدیدترین اخبار بازی، خود PlayerUnknown یعنی برندان گرین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر قصد ندارد نسخه دومی از این بازی را توسعه دهد.

در مصاحبه‌ای با سایت IGN، از وی در مورد ۵ سال آینده بازی PUBG سوال شد که آیا نسخه دومی در کار خواهد بود یا خیر. وی در جواب عبارت «اوه نه» را به کار برد و در ادامه گفت که در عوض قصد دارد که بازی PUBG را در قالب یک «سرویس» در دسترس کاربران قرار دهد و استودیو بلوهول به جای توسعه بازی PUBG 2 بیشتر روی محتویات جدید برای نسخه اول آن تمرکز دارد.

گرین در این باره گفت:

ما در حال حاضر بازی را در قالب یک سرویس توسعه می‌دهیم. ما هنوز نسخه فیزیکی این بازی را در دست ساخت داریم و هنوز جزئیات زیادی در بازی است که نیاز به بهینه‌سازی دارد. ما دوست داریم نقشه‌های زیادی را در دسترس کاربران قرار دهیم و به بهبود گیم‌پلی بازی بپردازیم.

گرین در این مورد نسبت به عرضه نسخه فیزیکی بازی PUBG برای ایکس‌ باکس وان به مخاطبان اطمینان داد که در کنار نسخه دیجیتالی آن برای کاربران کنسول مایکروسافت در دسترس قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید مایکروسافت قصد دارد بازی PUBG را برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کند و گرین از این امر اعلام خوشنودی کرد، طوری که گفت که این امر با «بازی کردن» مترادف است. نسخه ایکس‌باکس وان بازی Playerunknown's Battlegrounds برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و سازندگان هنوز تاریخ دقیقی از انتشار آن با مخاطبان در میان نگذاشته‌اند.

البته بیانیه گرین در رابطه با ساخت نسخه دوم بازی Playerunknown's Battlegrounds به این معنی نیست که توسعه بازی PUBG 2 هرگز اتفاق نمی‌افتد و بیشتر حاکی از این است که در آینده نزدیک شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

PlayerUnknown's Battlegrounds یک بازی شوتر سوم شخص و Battle Royale است که هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access استیم برای کاربران کامپیوتر در دسترس است. برای اطلاع از اخبار و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده