// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

خالق مجموعه Gears of War از رایگان بودن بازی جدید خود دفاع می کند

امروز در همایش PAX East، کلیف بلزنسکی خالق مجموعه Gears of War از رایگان بودن بازی جدید خود دفاع کرد چرا که از نظر او مدل تجارت این‌گونه است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
بلزنسکی در طی پنلِ معرفی بازی جدید خود با صحبت‌هایش به طرفداران اطمینان داد که پروژه Bluestreak مانند بازی‌هایی مثل Game of War یا Candy Crush نخواهد بود. او در این باره گفت:
بازی‌های رایگان الزاما نباید مانند Game of War باشند، الزاما نباید مانند Candy Crush باشند.
او در ادامه اشاره کرد که هرچند برخی از بازی‌ها کلمه رایگان را بدنام کرده‌اند اما در مقابل مثال‌های خیلی خوبی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها به Dota 2 یا League of Legends اشاره کرد. بلزنسکی خاطر نشان کرد که تمام آیتم‌هایی که در بازی قابل خرید هستند را می‌توانید در طی گیم‌پلی معمولی بازی هم بدست آورید. او گفت که نمی‌خواهد در پروژه Bluestreak با پول دادن برنده بازی شوید. (pay-to-win) همچنین در طی این پنل بلزنسکی و دیگر اعضای استودیوی باس‌کی پروداکشنز توضیح دادند که پس از عرضه پروژه Bluestreak  به وظیفه خدمات رسانی خود برای طرفداران و بازیکنان ادامه خواهند داد، بجای اینکه بعد از آن فراموشش کرده و سراغ چیز جدیدی بروند بلکه باس‌کی برنامه دارد تا مدت زیادی با بروزرسانی‌های منظم و اضافه کردن محتواهای جدید از بازی پشتیبانی کند. اصل رایگان بودن بازی در حقیقت باعث می‌شود تا باس‌کی در کار خود صادق باشد، روهان ریواس مدیر ارتباطات این استودیو توضیح داد که:
اگر بازی خوب نباشد، شما دیگر به انجام آن ادامه نمی‌دهید.
همچنین در طی پنل بلزنسکی اعلام کرد پروژه Bluestreak از موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 که ساخته کمپانی اپیک گیمز است استفاده خواهد کرد. این مسئله شاید آنچنان هم شگفت آور نباشد چرا که بلزنسکی قبل از استعفای خود و تشکیل استودیوی جدیدش به مدت دو دهه در اپیک گیمز کار کرده است. یک ویدئوی مفهومی از پروژه Bluestreak (اولین ویدئوی عرضه شده از بازی) در طی پنل نمایش داده شد که نشان دهنده دنیایی رنگارنگ، صاحب سبک و با طراحی‌ای آسیایی بود. اگر این ویدئو اجازه انتشار یابد قطعا می‌توانید در زومجی آن را مشاهده کنید. پروژه Bluestreak در تاریخ نامعلومی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده