// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

حالت بی پایان به مرحله نهایی بازی Middle-Earth: Shadow Of War اضافه می‌شود

استودیو Monolith، سازنده بازی Middle-Earth: Shadow Of War، به‌زودی حالت پایان ناپذیری را برای مرحله پایانی این بازی منتشر خواهد کرد.

این متن حاوی اسپویل است و امکان دارد بخش‌هایی از داستان را لو بدهد

 

استودیو مونولیث، سازنده بازی Middle-Earth: Shadow Of War، در جریان لایو استریم اخیر خود حالت پایان‌ناپذیری را برای مرحله نهایی این بازی معرفی کرد و از عرضه بسته الحاقی The Slaughter Tribe خبر داد.

اگر مرحله پایانی بازی Middle-Earth: Shadow Of War را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید در این مرحله اورک‌ها برای بازگرداندن قلعه‌هایی که پیش‌تر موفق به تسخیر آن‌ها شده‌اید به صورت تک تک به تمامی قلعه‌ها حمله خواهند کرد. در صورتی که موفق به دفاع از هر قلعه شوید، نبرد پایانی بازی به اتمام خواهد رسید. در حال حاضر این نبرد پایان‌پذیر است، اما بسته الحاقی The Slaughter Tribe حالت پایان‌ناپذیری را با نام Infinite Shadow War Mode به نبرد نهایی بازی اضافه خواهد کرد تا بازیکنان بتوانند در مدت زمانی نامحدود به تجربه این نبرد بپردازند. البته حالت Infinite Shadow War Mode به صورت جداگانه و رایگان برای کاربرانی که بسته الحاقی The Slaughter Tribe را خریداری نکنند نیز منتشر خواهد شد. 

استودیو Monolith هنوز تاریخ عرضه بسته الحاقی The Slaughter Tribe و حالت پایان‌ناپذیر Infinite Shadow War Mode را که مربوط به نبرد پایانی بازی می‌شود اعلام نکرده است.

بازی Middle-Earth: Shadow Of War به‌تازگی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نیز پی سی منتشر شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده