// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

شخصیت Junkrat به جمع قهرمانان بازی Heroes of the Storm پیوست

شخصیت Junkrat بازی Overwatch به‌عنوان یک اساسین دور برد، به لیست قهرمانان بازی Heroes of the Storm اضافه شد.

کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، یکی دیگر از قهرمانان این بازی را در دل بازی Heroes of the Storm قرار داد. کاراکتر Junkrat جدیدترین شخصیتی است که به‌عنوان یک اساسین دور برد به بازی Heroes of the Storm اضافه شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، شخصیت Junkrat را می‌توان یکی از قهرمانان کاربردی و موثر در بازی Heroes of the Storm دانست. به لطف ویژگی Total Mayhem وی پس از مرگ خود، تعدادی نارنجک را روی زمین می‌اندازد تا دشمنانی که در اطرافش قرار گرفته‌اند، آسیب ببینند یا از بین بروند. ضربات عادی این قهرمان در این بازی همان سلاح نارنجک پرتاب‌کنی است که در بازی Overwatch نیز آن را شاهد هستیم، ولی این بار تا حدی تغییر کرده و به واسطه‌ی قابلیت خود که بر پایه همین نارنجک پرتاب‌کن است، می‌توانید ارتفاع و مسافت آن را تعیین کنید. برای مثال فرض کنید موجودات تیم حریف جلوی شما هستند و قهرمان دشمن، در مسافتی دورتر قرار دارد. در حالت عادی، ضربات شما تنها به موجودات تیم مقابل آسیب می‌رساند، ولی به واسطه قابلیت Frag Launcher می‌توانید ضربات خود را طوری تنظیم کنید که از روی موجودات رد شود و به قهرمان تیم دشمن برسد.

قابلیت دیگر شخصیت Junkrat که برای فرار یا کار تیمی شدیدا کاربردی است، قابلیت Concussion Mine است که با آن شما می‌توانید یک مین را روی زمین قرار دهید و منفجر کنید. با منفجر شدن این مین، دشمنان نزدیک به اطراف پرتاب خواهند شد. همچنین خود شما نیز می‌توانید برای فرار کردن این مین را پرتاب کنید و روی آن بروید و پس از منفجر کردن، مسافتی را پرش کنید یا به سمت دیگری از نقشه بازی بروید. آخرین قابلیت معمولی Junkrat در بازی Heroes of the Storm، قابلیت Steel Trap است. با این قابلیت شما تله معروف این قهرمان دوست‌داشتنی را روی زمین قرار می‌دهید و اولین دشمنی که روی آن برود، آسیب خواهد دید و برای مدتی گرفتار خواهد شد. همچنین تنها از یک تله به صورت همزمان می‌توانید استفاده کنید و با کار گذاشتن تله دوم، اولین تله از کار خواهد افتاد.

حال به سراغ قابلیت‌های ویژه شخصیت Junkrat می‌رویم که تیم سازنده، دو قابلیت مختلف را برای وی تدارک دیده است. اولین قابلیت همان آلتیمیت وی در بازی Overwatch است؛ یک چرخ کنترلی که در مدت زمان محدودی که دارید، می‌توانید آن را به سمت قهرمان دشمن هدایت کنید و آسیبی جدی به وی برسانید. نکته جالب قابلیت Rip-Tire این است که می‌توانید از روی موانع محیطی یا سایر دشمنان بپرید تا به هدف اصلی خود برسید! همچنین هرچقدر نوار سلامت هدف کمتر باشد، آسیبی که وارد می‌شود، بیشتر است.

اما دومین قابلیت ویژه شخصیت Junkrat به ظاهر قابلیتی جالب و هیجان‌انگیز است؛ قابلیت Rocket Ride که در جریان آن سوار یک موشک می‌شوید، پرواز می‌کنید و در ادامه روی هدف خود فرود می‌آیید. پس از استفاده از این قابلیت، وی ناپدید خواهد شد و پس از پنج ثانیه از نقطه شروع کار خود را آغاز خواهد کرد، ولی این بار سوار موشکی است که ۱۵۰ درصد سرعت Junkrat را افزایش خواهد داد و می‌توانید از طریق آن به نقطه مورد نظر خود در نقشه بازی بروید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به شخصیت Junkrat در بازی Heroes of the Storm را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده