نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸

کتاب هنری بازی Sea of Thieves معرفی شد

کمپانی دارک هورس کامیکس از کتاب هنری جدیدی برای بازی Sea of Thieves خبر داد که در اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی دارک هورس کامیکس کتاب هنری جدیدی را برای بازی Sea of Thieves معرفی کرد که در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و صدها تصویر هنری، تصاویر مفهومی و طرح‌های اولیه بازی را شامل می‌شود.

با توجه به اعلام کمپانی دارک هورس، علاقه‌مندان می‌توانند با خریداری این کتاب هنری در سال آینده بیشتر در دنیای بازی و زندگی دزدان دریایی غرق شوند و تجربه‌ی متفاوتی را از بازی به دست آورند. این کتاب یک نگاه بی‌نظیر به کشتی‌ها، شخصیت‌ها و غارت‌های بازی Sea of Thieves را ارائه می‌دهد و توضیحات و تفسیر سازندگان بازی را به همراه دارد.

در حال حاضر قیمت و تاریخ انتشار دقیق کتاب هنری بازی Sea of Thieves مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این کتاب در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود و به‌زودی پیش‌خرید آن از طریق خرده‌فروشی‌های بزرگ کتاب، نظیر آمازون و بارنز اند نوبل، امکان‌پذیر خواهد بود.

بازی Sea of Thieves در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. تصاویر کتاب هنری بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Sea of Thieves

Sea of Thieves


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده