// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

پری لود نسخه پی سی بازی Destiny 2 آغاز شد

استودیو Bungie اعلام کرد که کاربران می‌توانند محتوای بازی Destiny 2 را هم‌اکنون برای پی‌سی پری لود کنند.

در جریان اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie) اعلام کرد که کاربران هم‌اکنون می‌توانند محتوای بازی Destiny 2 را روی پی سی پری-لود (دانلود محتوای بازی، قبل از عرضه) کنند. سه‌شنبه گذشته سازندگان این موضوع را با انتشار تریلری اعلام کرده‌ بودند.

نسخه کامپیوتر این بازی شوتر و آنلاین تنها از پلتفرم کمپانی بلیزارد یعنی Battle.net قابل خرید است و در استیم یا فروشگاه‌های دیجیتالی دیگر در دسترس نیست. در صورت تمایل بازی را می‌توانید از اینجا خریداری کنید و محتوای بازی را هم‌اکنون Pre-Load کنید. سرور‌های بازی Destiny 2 در روز سه‌شنبه ۲ آبان‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران فعال می‌شوند، اما کاربران هم‌اکنون می‌توانند با دانلود محتوای آن، پس از فعال شدن سرور‌ها بلافاصله به بازی ملحق شوند و به تجربه آن بپردازند.

از ویژگی‌های نسخه پی‌سی این بازی می‌توان به پشتیبانی آن از رزولوشن 4K و نرخ فریم نا‌محدود و امکان شخصی‌سازی کلید‌های کیبورد برای کنترل بازی، اشاره کرد. همچنین قابلیت استفاده از سه نمایشگر برای افزایش میدان دید کاربران در بازی، از دیگر امکانات نسخه پی‌سی آن به شمار می‌رود. اینجا می‌توانید از تمامی ویژگی‌های این بازی روی کامپیوتر باخبر شوید.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه پی‌سی Destiny 2 را که چندی‌ پیش منتشر شده بود، تماشا کنید که تمامی صحنه‌های آن از روی کامپیوتر ضبط شده است.

 |  | 

در صفحه اختصاصی بازی Destiny 2 در زومجی می‌توانید تریلر‌ها و خبر‌های پیشین این بازی را مشاهده کنید و همچنین نگاهی به بخش آموزشی این بازی بیندازید و خود را آماده تجربه این بازی کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده