// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بتای محدود بازی Hand of The Gods: SMITE Tactics برای کنسول ها منتشر شد

استودیو Hi-Rez با انتشار تریلری، فاز بتای محدود بازی Hand of The Gods: SMITE Tactics را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آغاز کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو های-رز (Hi-Rez) فاز آزمایشی (بتای محدود) پروژه استراتژی و نوبتی خود یعنی بازی Hand of The Gods: SMITE Tactics را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آغاز کرد.

در حالی که نسخه بتای این بازی به طور محدود منتشر شده است، اما طرفداران می‌توانند به‌راحتی آن را دانلود و تجربه کند. کاربران برای دست‌یابی به نسخه بتای محدود این بازی باید اشتراک پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد در اختیار داشته باشند که البته این امر محتویاتی را در قالب یک باندل به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

باندل یاد شده شامل آیتم‌هایی می‌شود که در مراحل آغازین بازی به یاری شما می‌آید: یک پوسته Leader Skin ویژه، کارت اختصاصی Exclusive Card Back‌ و یک آیکون Player به همراه پنج دسته کارت Core Pack که به شما اجازه می‌دهد کارت‌های آغازین خود را برای پرداختن به بازی آماده کنید.

بازی به کاربران اجازه می‌دهد که ارتش خود را از خدایان بازی Smite و موجودات اسطوره‌ای تشکیل دهند و به مسابقات رقابتی در بخش چند‌نفره و تک‌نفره این بازی ملحق شوند. بازی مذکور ماه گذشته از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای کاربران پی سی منتشر شد.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر جدیدی را نیز به مناسبت آغاز فاز آزمایشی بازی Hand of The Gods: SMITE Tactics روی کنسول‌ها، منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و خود را با محیط و روند بازی آشنا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت‌ آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده