نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

آپدیت All-Star بازی Lawbreakers با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی نکسون و استودیو باس کی پروداکشنز از بروزرسانی جدیدی برای بازی تیراندازی اول شخص Lawbreakers رونمایی کردند که محتویات اضافی بسیاری را به ارمغان می‌آورد.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی نکسون و استودیو باس کی پروداکشنز اعلام کردند که بروزرسانی جدیدی با نام All-Star در تاریخ ۲۷ مهرماه (۱۹ اکتبر) برای بازی Lawbreakers منتشر خواهد شد که نقشه‌های جدید، حالت رنک Boss Leagues و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند.

در این بروزرسانی دو نقشه جدید به بازی اضافه می‌شود که یکی از آنها Gateway نام دارد و یک استادیوم شناور در آسمان است. این در حالی است که نقشه‌ی دوم با نام Redfalls Blood Moon شناخته می‌شود و نوع دیگری از نقشه اصلی Redfalls به شمار می‌آید.

این بروزرسانی حالت رنک «باس لیگز» را نیز به همراه دارد که هواداران از زمان انتشار بازی خواستار اضافه شدن آن بودند. در این حالت شما و یکی دیگر از بازیکنان مقابل هم قرار می‌گیرید و به رقابت خواهید پرداخت. در این حالت در مجموع ۶ رتبه وجود دارد و بازیکنان در پایان هر مسابقه می‌توانند رتبه خود را بر اساس نمرات کسب‌شده ارتقا دهند. بتای فصل صفر با انتشار آپدیت All-Star و به منظور کمک به سازندگان برای تعادل و تنظیم برخی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار می‌گیرد، ولی زمان شروع فصل یک هنوز مشخص نیست.

Lawbreakers     

بروزرسانی All-Star در تاریخ ۲۷ مهرماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس خواهد بود. استودیو باس کی پروداکشنز تریلر جدیدی را همراه با اعلام تاریخ انتشار بروزرسانی All-Star منتشر کرده است که گوشه‌ای از گیم‌پلی محتوای جدید بازی را به نمایش درمی‌آورد.

بازی Lawbreakers در تاریخ ۱۷ مردادماه امسال (۸ آگوست سال ۲۰۱۷) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد. تریلر مربوط به آپدیت All-Star را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده