// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تا به حال بیش از چهار میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 به بازار عرضه شده است

سایت رسمی بازی Resident Evil 7: Biohazard اعلام کرده که تا به حال چهار میلیون نسخه از این بازی به بازار عرضه شده است.

مدتی است که اخباری حول بسته الحاقی جدید بازی Resident Evil 7 با نام Not Hero به گوش می‌رسد که در جریان آن شاهد حضور کریس ردفیلد خواهیم بود. حال جدای از اطلاعات مربوط به این بسته الحاقی که در وبسایت رسمی Resident Evil 7 منتشر شده، ارقامی از تعداد نسخه‌های فرستاده شده به بازار نیز منتشر شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، از بازی Resident Evil 7: Biohazard تا به امروز بیش از چهار میلیون نسخه به بازار عرضه شده است. با اینکه شاهد رقم کمی هستیم ولی برای بازی‌ای که با یک ریسک بزرگ در این مجموعه عرضه شد و در روزهای عرضه نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد، رقم قابل قبولی است. همچنین بازی Resident Evil 7 بهترین عملکرد در میان بازی‌های جدید کپکام را به خود اختصاص داده است.

با تمام این تفاسیر احتمال می‌رود در ماه‌های آینده و وجود نسخه گلد ادیشن بازی با قیمتی به صرفه‌تر که دسترسی به تمامی محتوای بازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین بسته الحاقی Not Hero که حول شخصیت کریس ردفیلد است، آمار فروش این بازی را بالاتر ببرد. همچنین در ماه دسامبر نیز بسته الحاقی دیگری با نام End of Zoe برای بازی Resident Evil 7 عرضه خواهد شد که بر خلاف بسته الحاقی Not Hero، یک بسته الحاقی پولی بوده و باید با پرداخت هزینه آن را بخرید. البته دارندگان نسخه گلد ادیشن بازی، به صورت رایگان به تمامی بسته‌های الحاقی دسترسی خواهند داشت.

برای مشاهده اخبار کامل حول این بازی می‌توانید به صفحه بازی رزیدنت اویل 7 مراجعه کنید.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده