نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

باندل ۴۶ هزار دلاری بازی Gran Turismo Sport شامل یک اتومبیل واقعی است

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی از باندل جدید بازی Gran Turismo Sport رونمایی کرد که یک اتومبیل مزدا ام ایکس فایو ۲۰۱۸ را به همراه دارد.

این روزها بازار معرفی باندل‌های ویژه برای بازی‌ها بسیار داغ است و پس از مشاهده یک یخچال کوچک در باندل ویژه بازی Call of Duty: Black Ops 3 و یک پناهگاه مهر و موم شده برای جلوگیری از حمله احتمالی زامبی‌ها در نسخه ۳۸۶ هزار دلاری بازی Dying Light، می‌توان انتظار هر چیزی را در نسخه‌ی ویژه‌ی بازی‌ها داشت. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در تایوان باندل ویژه‌ای را برای بازی Gran Turismo Sport معرفی کرده است که یک اتومبیل واقعی را به همراه دارد.

کاملا درست متوجه شده‌اید! این باندل به همراه یک خودرو مزدا ام‌ایکس-فایو مدل ۲۰۱۸ با لوگوی پلی استیشن و گرن توریسمو ارائه می‌شود. اگر فکر می‌کنید که وجود خودرو کافی نیست، باید بگوییم که این باندل شامل پلی استیشن 4 پرو، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR، کنترلر پلی استیشن Move، فرمان و پدال تی‌جی-تی مدل تراست‌مَستر، صندلی مسابقه اِپیگا اِی‌پی‌وان، تلویزیون 4K HDR براویا، ۱۲ ماه اشتراک پلی استیشن پلاس و بازی Gran Turismo Sport می‌شود.

Gran Turismo Sport

تنها یکی از این باندل‌ها با قیمت نه‌چندان معقول ۴۶ هزار و ۶۰۰ دلار برای فروش وجود داشت که توسط یکی از کلکسیونرهای خودرو خریداری شد. بنابراین اگر به اضافه کردن خودرویی با لوگوی پلی‌استیشن و گرن توریسمو به پارکینگ خانه‌ی خود امیدوار بودید، باید بگوییم که متاسفانه کمی بدشانس هستید. با وجود این برای خرید بازی Gran Turismo Sport دیر نشده است و کاربران پلی استیشن 4 از امروز می‌توانند به تجربه‌ی آن اقدام کنند. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده