نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

فیفا 14 فردا از EA Access حذف می‌شود

طبق اعلام الکترونیک آرتز، بازی فیفا 14 فردا از سرویس EA Access حذف خواهد شد. 

الکترونیک آرتز تا پیش از این هیچ بازی‌ای را از سرویس EA Access حذف نکرده بود و تنها به مرور زمان، بازی‌های جدیدی را به این سرویس و Origin Access اضافه می‌کرد. با این حال همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، این شرکت فردا (چهارشنبه ۲۶ مهر)، بازی فیفا 14 را از این سرویس حذف خواهد کرد. EA در این مورد به سایت پالی‌گان اعلام کرده که دلیل حذف این بازی، مسائل خاصی است که فقط مرتبط با همین اثر هستند. 

با اینکه توضیح EA در این مورد خیلی شفاف نیست، اما می‌توان گفت که دلیل حذف بازی، غیرفعال شدن سرور‌های آن است؛ اتفاقی که قرار است فردا رخ بدهد و پس از آن بخش آلتیمیت تیم بازی و همچنین دیگر قسمت‌های آنلاین آن، دیگر قابل بازی نخواهند بود. با اینکه پس از بازی FIFA 14 نسخه‌های متعدد دیگری هم از این سری منتشر شده‌اند و حتی برخی از آن‌ها از طریق EA Access در دسترس هستند، اما اگر علاقه خاصی به داشتن این بازی دارید، می‌توانید امروز آن را برای ایکس باکس وان خود از طریق EA Access دانلود کنید؛ چرا که از فردا دیگر این بازی قابل دانلود نخواهد بود.

فیفا 14 جزو اولین بازی‌هایی بود که از طریق EA Access منتشر شد. الکترونیک آرتز زمانی که اولین بار خبر حذف شدن این بازی را منتشر کرد، در این مورد گفت:

ما از اینکه مجبور به حذف بازی‌ای از این سرویس هستیم، بسیار ناراحتیم و قول می‌دهیم که سعی کنیم در آینده تا حد امکان بازی‌ای را حذف نکنیم. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده