// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تعداد بازیکنان بازی Overwatch از مرز ۳۵ میلیون بازیکن عبور کرد

کمپانی بلیزارد در جریان یک توییت اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Overwatch، از مرز ۳۵ میلیون بازیکن عبور کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، در جریان یک توییت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که بازی Overwatch بیش از ۳۵ میلیون بازیکن دارد. به عبارتی تعداد بازیکنان این بازی تحسین شده از مرز ۳۵ میلیون بازیکن عبور کرده است.

کمپانی Blizzard اطلاعات دقیقی از تعداد بازیکنان روی پلتفرم‌های مختلف منتشر نکرده است ولی می‌توان انتظار داشت که این تعداد بازیکن، با در نظر گرفتن سه پلتفرم کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. این خبر در حالی است که تا پایان ماه آوریل سال جاری، تعداد بازیکنان بازی Overwatch از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرده بود و قبل از آن، این بازی توانسته بود از زمان عرضه (ماه می ۲۰۱۶) تا نوامبر ۲۰۱۶ به ۲۰ میلیون بازیکن برسد که این رقم، رکورد سریع‌ترین رشد بازیکن در میان سایر بازی‌های بلیزارد را به نام Overwatch ثبت کرد.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که این تعداد بازیکن، بازیکن‌های فعال و اشخاصی که برای بازی هزینه کرده‌اند، نیستند. تا به امروز بارها این بازی در آخر هفته‌های مختلف و رویدادهای متفاوت برای چند روزی رایگان شده است و قطعا بازیکنان زیادی در این مدت بازی را تجربه کرده‌اند.

هم‌اکنون کاربران بازی Overwatch می‌توانند از رویداد Halloween Terror بازی لذت ببرند. بازیکنان با بازی کردن این حالت می‌توانند جعبه‌های لوت بی‌شماری را کسب کرده و صاحب پوسته‌های متفاوت قهرمان‌های بازی شوند. حالت Halloween Terror بازی Overwatch تا تاریخ ۱۱ آبان ماه (دو نوامبر) در دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده