// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

آپدیت جدید بازی Pokemon Go برای اندروید و آیفون منتشر شد

استودیو Niantic Labs آپدیت جدید بازی Pokemon Go را برای آیفون و اندروید منتشر کرد که با بهبود‌ها و تغییراتی همراه است.

در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) آپدیت جدید بازی Pokemon Go را برای دستگاه‌های موبایل منتشر کرد و همانند همیشه قرار است بهبود‌هایی را به این بازی اضافه کند و همچنین ایراداتی از آن را برطرف کند. آپدیت این بازی با نسخه 0.77.1 برای اندروید و نسخه 1.47.1 برای آیفون منتشر شد و در دسترس طرفداران قرار گرفت.

علاوه بر تغییراتی که این به‌روزرسانی روی بازی اعمال کرده است، سیستم جدید تایید پیام در بازی اضافه شده است که در حین انتقال پوکمون‌های شخصی‌سازی شده نمایان می‌شود. گفتنی است که پس از انتقال پوکمون‌های یاد شده دیگر توانایی انتقال آنها غیر فعال خواهد شد.

در مورد رفع ایراداتی که این آپدیت از بازی خواهد گرفت می‌توان به حذف کد خطای اینترنت اشاره کرد که در حین مبارزات در Gym‌ها صورت می‌گیرد. اینجا می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی آن، توضیحات کامل سازندگان پیرامون تغییرات یاد شده بر بازی را مشاهده کنید.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Pokemon Go، باید بدانید که پوکمون‌های Legendary Dog این بازی در حال حاضر تغییر مکان داده‌اند و در مناطقی که پیش‌تر دیده می‌شدند دیگر حضور ندارند. در حال حاضر کاربران ریجن آمریکا این شانس را دارند که پوکمون آتشین Entei را به دست آورند و در آن سو پوکمون Suicune به ریجن‌های اروپا و آفریقا نقل مکان کرده است. پوکمون برقی Raikou نیز در قاره آسیا قابل یافت است. پوکمون‌های یاد شده تا تاریخ ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) در مناطق یاد شده حضور دارند و کاربران این شانس را دارند که آنها را به دست آورند. پوکمون‌های افسانه‌ای یاد شده پس از تاریخ یاد شده، سفر خود را به آخرین منطقه آغاز خواهند کرد که تا تاریخ ۹ آذر ماه (۳۰ نوامبر) در آنجا اقامت خواهند کرد. آخرین منطقه این پوکمون‌ها هنوز مشخص نشده است.

همانند پوکمون‌های افسانه‌ای پیشین بازی Pokemon Go، پوکمون‌های Entei ،Raikou و Suicune در قالب نبرد Raid Boss در Gym‌ها نمایان خواهند شد. شما برای اینکه بتوانید پوکمون‌های افسانه‌ای را به دست آورید باید با آنها به مبارزه بپردازید و آنها را شکست دهید.

برای اطلاع از اخبار پیشین بازی Pokemon Go می‌توانید به صفحه رسمی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده