نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی Clockwork City بازی The Elder Scrolls Online اعلام شد

استودیو زِنیمَکس آنلاین اعلام کرد که بسته الحاقی Clockwork City بازی The Elder Scrolls Online در تاریخ یکم آبان برای پی‌سی و در ۱۶ آبان برای کنسول‌ها در دسترس خواهد بود.

اگر اشتیاق زیادی برای دسترسی به محتوای بیشتر برای بازی The Elder Scrolls Online دارید، این خبر برای شما جذاب خواهد بود؛ زیرا استودیو زنیمکس آنلاین اعلام کرده است که بسته الحاقی Clockwork City در تاریخ ۱ آبان‌ماه برای پی سی و در تاریخ ۱۶ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران در بسته الحاقی Clockwork City به دنبال کشف یک منطقه کاملا جدید به همین نام هستند و این بسته بیش از ۱۰ ساعت محتوای جدید داستانی، زره‌های تازه، آیتم‌های شخصی‌سازی و آیتم‌های قابل ساخت‌و‌ساز را در اختیار می‌گذارد.

این بسته الحاقی بدون هیچ هزینه‌ اضافی برای کلیه‌ی کاربران سرویس پلاس بازی The Elder Scrolls Online در دسترس خواهد بود. سرویس ESO Plus به صورت رایگان چندین پاداش مختلف نظیر فضای ذخیره‌سازی نامحدود، کِرون رایگان (واحد پولی بازی) و موارد دیگری را در اختیار می‌گذارد. کسانی که عضو این سرویس نیستند هم می‌توانند این بسته الحاقی را به قیمت ۲ هزار کِرون از داخل بازی خریداری کنند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۴ هزار کِرون باندل کالکتور بسته الحاقی Clockwork City را خریداری کنند که شامل یک حیوان خانگی تازه و کتیبه‌های جدید است.

بازی The Elder Scrolls Online برای اولین بار در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۳ (۴ آوریل ۲۰۱۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز و مک منتشر شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده