// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بتای بازی Star Wars Battlefront II تمدید شد

الکترونیک آرتز بتای بخش چندنفره بازی Star Wars Battlefront 2 را تا روز چهارشنبه تمدید کرد.

اگر جزو اشخاصی هستید که در جریان روزهای گذشته موفق به تجربه بتای بازی Star Wars Battlefront II نشده‌اید، هیچ نگران نباشید زیرا بتای بخش چندنفره این بازی تمدید شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتای Star Wars Battlefront 2 قرار بود دیروز به اتمام برسد و حال کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront II، در جریان یک خبر اعلام کرده که مخاطبان می‌توانند تا روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه (۱۱ اکتبر) این بتا را روی پی‌ سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان تجربه کنند.

بتای بازی Star Wars Battlefront II از تاریخ ۱۲ مهرماه (چهار اکتبر) برای اشخاصی که بازی را پیش خرید کرده بودند، در دسترس قرار گرفت و در ادامه، در تاریخ ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) برای عموم آزاد شد. در جریان بتای این بازی سه حالت از پنج حالت بخش آنلاین به نام‌های Galactic Assault ،Starfighter ،Assault و Strike در دسترس است و در کنار این محتویات، با بخش آرکید بازی نیز آشنا خواهیم شد.

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) روی پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد. با توجه به بتای بازی، می‌توان امید داشت که بخش چندنفره Star Wars Battlefront II بیش از پیش مخاطبان را به خود جذب کند زیرا در بخش‌های متعددی نظیر نوع استراتژی جنگی و نبردهای هوایی پیشرفت داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده