نویسنده: آرش محمدی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

آبسیدین: کنسول‌ها مانع افزایش کیفیت بازی Fallout: New Vegas بودند

استودیو سازنده‌ی بازی Fallout: New Vegas بیان کرد که اگر کنسول‌ها نبودند، این بازی با کیفیت بهتری عرضه می‌شد.

استودیو Obsidian Entertainment اخیرا در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کرد که هنگام ساخت بازی Fallout: New Vegas، توان پایین کنسول‌ها آن‌ها را تا حد زیادی محدود کرده بود. این استودیو گفت:

اگر بازی Fallout: New Vegas را با کنسول‌ها محدود نمی‌کردیم و این بازی را فقط برای کامپیوتر عرضه می‌کردیم، می‌توانستیم آن را با کیفیت و گرافیک بهتری منتشر کنیم.

در سال ۲۰۰۸ بازی Fallout 3 توسط شرکت بتسدا عرضه شد که موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. دو سال بعد، بازی Fallout: New Vegas منتشر شد که این بار، این بازی مستقیما توسط بتسدا ساخته نشد و به صورت قراردادی، شرکت Obsidian Entertainment این بازی را توسعه داد که این بازی نیز موفقیت‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف کسب کرد و ۱۲ میلیون نسخه از بازی در سراسر جهان به فروش رفت.

ماه گذشته،‌ مشخص شد بازی‌ای که قرار بود منتشر شود، با بازی‌ای که ما آن را بازی کردیم، متفاوت بود. یعنی قرار بود تا نسخه‌ی کامل‌تر و با کیفیت‌تری از بازی منتشر شود و در واقع در بازی اصلی، می‌توانستیم از ۳ نژاد Human، Ghoul و Super Mutant، یکی را برای بازی کردن انتخاب کنیم. نام این بازی، Fallout: Sin City بود. اما به دلایلی، به جای Sin City، بازی New Vegas منتشر شد.

رییس شرکت آبسیدین در این مورد گفت:

کنسول‌های بازی محدودیت‌هایی دارند که باعث شد بسیاری از ایده‌های خود را از بازی حذف کنیم تا بازی روی کنسول‌ها نیز قابل اجرا باشد. به همین دلیل، اگر بازی فقط برای کامپیوتر عرضه می‌شد، گرافیک بازی بیشتر و باگ‌های بازی بسیار کم‌تر می‌شد. البته برخی از این ایده‌ها به بازی منتشر شده راه یافته‌اند اما متاسفانه مجبور به حذف بسیاری از این ایده‌ها شدیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده