سازندگان بازی Spec Ops: The Line حاضر به ساختن ادامه آن نیستند
با گذشت هر سال از عرضه بازی Spec Ops: The Line، به نظر میرسد محبوبیت این بازی شوتر سوم شخص که در زمان عرضه در سال ۲۰۱۲ از نظر تجاری موفقیت چندانی کسب نکرد در نزد بازیکنان بیشتر میشود. به نظر میرسد ارزشها و پتانسیل موجود در ساخته استودیو یاگر ابتدا توجه مخاطبین را جلب نکرد تا استودیو دل خوشی از اثر خود نداشته باشد.
معمولا بازیکنانی که سال ۲۰۱۷ از این بازی یاد میکنند، ابتدا به ستایش داستان آن میپردازند که بدون شک بهترین قسمت این بازی بود. در مجموع انگار محبوبیت بازی پس از گذشت چندین سال افزایش پیدا کرده است. در هر صورت، از نظر کمپانی تیک تو، کمپانی مادر 2K Games که ناشر بازی Spec Ops: The Line بود، این بازی تیراندازی یک شکست تجاری به تمام معنا است. با این وجود، بسیاری از طرفداران بازی که هماکنون به تعداد آنها هم افزوده شده، امیدوارند که روزی ادامه این بازی که از قشر مخاطبین خاص خود برخوردار است ساخته شود. اما به نظر میرسد این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.
والت ویلیامز، نویسنده این بازی، به سوال یک کاربر کنجکاو در توییتر طوری پاسخ داد که طرفداران بایستی تمامی امید و آروزهای خود برای بازگشت بازی Spec Ops: The Line دور بریزند؛ به خاطر اینکه نه تنها بازی فروش خوبی نداشت، بلکه همه افرادی که روی بازی کار کردند حاضرند شیشه شکسته شده بخورند، اما بازی را نسازند. ویلیامز افزود:
به خاطر اینکه توسعه بازی دردناک و بیرحمانه بود و همه کسانی که روی بازی کار کردند حاضرند شیشه شکسته شده بخورند، اما یکی دیگر نسازند. در ضمن فروش بازی هم خوب نبود.
استودیو یاگر هم فعلا سرگرم ساخت بازی Dreadnought است و قبلا هم گفته بود که به هیچ عنوان ادامه این بازی را نخواهد ساخت، چرا که اعضای استودیو هیچ علاقهای به آن بازی ندارند و ترجیح میدهند بازی بسازند که لحن و داستان روشنتری داشته باشند. ویلیامز هم با گفتن جملات امروز میخ را به تابوت بازی Spec Ops: The Line و هرگونه ادامه احتمالی آن کوباند.
و اما امروز این قضیه هم حل و فصل شد و حتی اگر به احتمال بسیار ضعیفی روزی ادامه بازی Spec Ops: The Line ساخته شود، با آن روز سالهای سال فاصله داریم. در هر صورت میتوانید این بازی را در کامپیوتر (ویندوز، لینوکس و مک) و کنسولهای نسل هفتم تجربه کنید.