نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی The Flame in the Flood برای نینتندو سوییچ اعلام شد

استودیو کرو دیجیتال به تازگی تاریخ انتشار بازی ماجراجویی The Flame in the Flood برای کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرده است.

استودیو کرو دیجیتال (Curve Digital) ناشر و کمپانی Molasses Flood توسعه‌دهنده بازی The Flame in the Flood، به تازگی از انتشار این بازی به روی کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهرماه) سال جاری خبر داده‌اند.

هنوز از قیمت نسخه نینتندو سوییچ بازی که تنها به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد، خبری منتشر نشده است. هرچند با توجه به قیمت نسخه‌های قبلی بازی می‌توان حدس زد نسخه نینتندو سوییچ نیز باید قیمتی معادل ۱۵ دلار داشته باشد.

بازی The Flame in the Flood اولین بار در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های پی‌سی، مک، ایکس‌باکس وان و یازده ماه بعد برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد. این بازی اولین محصول کمپانی بوستونی Molasses Flood به‌شمار می‌آید. اعضای این کمپانی را که در سال ۲۰۱۴ میلادی تشکیل شده، تعدادی از افراد باسابقه که پیش از این در ساخت بازی‌هایی مانند Bioshock و Halo نقش داشته‌اند، از جمله مدیر هنری سابق بازی Bioshock، تشکیل می‌دهند.

در این بازی شما نقش پسربچه‌ای به نام اسکات را برعهده خواهید داشت و باید سعی کنید با کمک سگ وفادار خود Aesop، با شکارکردن و جست‌و‌جو در محیط بازی، راهی برای بقا در دنیای بحران‌زده اطراف خود پیدا کنید.

شما می‌توانید تریلر نسخه نینتندو سوییچ این بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده