نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

یک نقشه‌ قدیمی به بازی Call of Duty: WWII اضافه خواهد شد

طبق اعلام کمپانی اکتیویژن، یکی از نقشه‌های اولین قسمت مجموعه Call of Duty در بازی Call of Duty: WWII در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال شناخته‌شده‌ترین مپ‌های چندنفره سری بازی‌های ندای وظیفه، به جدیدترین قسمت این بازی اضافه شود. کمپانی اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده نسخه بازسازی شده نقشه مشهور Carentan در بازی Call of Duty: WWII در دسترس خواهد بود. البته که این کمپانی اعلام کرده این نقشه در ابتدا تنها برای دارندگان سیزن‌پس بازی قابل استفاده است.

نسخه اصلی نقشه Carentan به اولین قسمت مجموعه Call of Duty، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی تعلق دارد. پس از آن سر و کله این نقشه در بسته‌الحاقی United Offensive و پس از آن نیز در Call of Duty 2 پیدا شد. شما می‌توانید در زیر، اولین تصویر منتشر شده از نسخه بازسازی‌شده این نقشه را تماشا کنید.

call of duty

نقشه Carentan از روز لانچ بازی در دسترس خواهد بود. هرچند همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، برای وارد شدن به این نقشه جدید باید ابتدا مشترک سیزن‌پس بازی شوید. برای ملحق شدن به سیزن‌پس بازی Call of Duty: WWII نیز باید ۵۰ دلار ناقابل هزینه کرده و البته پس از آن می‌توانید علاوه بر این نقشه جدید، از چهار بسته‌الحاقی بازی که قرار است جایی در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شوند نیز استفاده کنید. 

هنوز اطلاعاتی مبنی بر قرار گرفتن این نقشه در دسترس همگان منتشر نشده و کمپانی اکتیویژن نیز تنها با گفتن این‌که ممکن است محتوای سیزن‌پس بازی در آینده به‌طور مجزا به‌فروش برسد، بسنده کرده است. 

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان‌ماه) سال جاری و برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده