// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Sonic Forces منتشر شد

کمپانی سگا با انتشار تعدادی تصویر از بازی Sonic Forces اطلاعات جدیدی را از آیتم Drill Wispon منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی سگا تعدادی عکس از پروژه جدید سونیک خود، یعنی بازی Sonic Forces منتشر کرد که آیتم جدید Drill Wispon را نشان می‌دهد. آیتم Drill Wispon پیش‌تر به همراه مرحله Chemical Plant در رویدادی که سگا در توکیو برگزار کرده بود، دیده شد. در این رویداد سگا تصاویری را به همراه اطلاعاتی از این بازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

آیتم جدید در قالب یک سلاح و همچنین ابزار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. آیتم یاد شده حالت تکامل یافته Color Powers از بازی Sonic Colors است و این قدرت را دارد که همه چیز را از سر راه خود بردارد. Wisponهایی (مجموعه سلاح‌ها) که تا به حال در این بازی دیده شده است شامل Burst Wispon ،Lightning Wispon و Cube Wispon می‌شود که امروز توانستیم نگاهی به سلاح جدید یعنی Drill Wispon بیندازیم.

آیتم Burst Wispon در واقع یک سلاح آتش‌افکن است و آیتم Lightning Wispon هم، همانطور که از نام آن پیدا است، به شما اجازه می‌دهد که به دشمنان خود ضربه‌های برق‌آسا وارد کنید. در آن سو آیتم Cube Wispon دشمنان شما را منجمد می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که با یک ضربه آنها را نابود کنید (این کار، حلقه‌های بیشتری را از آنها خارج می‌کند). ما برای اولین بار توانستیم روند حمله با Drill Wispon را مشاهده کنیم. شما می‌توانید با شارژ کردن این سلاح به جلو یورش ببرید و تمام دشمنان خود را از سر راه خود پاک کنید.

قابل توجه است که استفاده از سلاح‌های مختلف در بازی می‌تواند درجه سختی آن را تغییر دهد. سلاح Cube Wispon برای کاربران تازه‌کار طراحی شده است و یک روند آسان را برای آنها به ارمغان می‌آورد، ولی در آن سو استاد شدن با Drill Wispon بسیار دشوار است و اوایل، کار با آن بسیار خسته‌کننده به نظر خواهد رسید، اما پس از اینکه توانستید کار با آن را یاد بگیرید دیگر کسی نمی‌تواند جلوی شما را در بازی بگیرد.

Wisponها همچنین می‌تواند قابلیت‌های حرکتی مختلفی را برای قهرمان شما به ارمغان بیاورد. به طور مثال Burst Wispon به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از انرژی زیاد آن به هوا پرش کنید، در حالی که Lightning Wispon قابلیتی همچون Light Speed Dash سونیک را به کاربران می‌دهد؛ طوری که به قهرمان ما اجازه می‌دهد که از حلقه‌های طلایی به‌عنوان راهی برای جا‌به‌جایی سریع در هوا استفاده کند و همانند رعد‌و‌برق از آنها عبور کند. البته برای جابه‌جایی سریع فقط نیازمند حلقه‌های طلایی نیستید؛ بلکه می‌توانید از دشمنان نیز برای این حرکت استفاده کنید و ضربات زنجیره‌ای روی آنها پیاده کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که آیتم Drill Wispon در دسترس کاربران قرار می‌دهد این است که کاربران می‌توانند به واسطه آن به سطوح بلند‌تر دسترسی پیدا کنند و حتی داخل زمین بروند و با ایجاد راه میان‌بر، مراحل را زود‌تر پشت سر بگذارند. استفاده از Wisponهای مختلف در یک مرحله می‌تواند شما را به محیط‌های مختلف آن مرحله برساند که در آنجا می‌توانید راه‌های مخفی و آیتم‌های گرانبها پیدا کنید.

همینطور در تصاویر جدید می‌توانیم نگاهی به مخفی‌گاه قهرمانان این بازی بیندازیم که در انتهای مطلب می‌توانید آن را در کنار تصاویر دیگر مشاهده کنید.

در مطالب دیگر مربوط به بازی Sonic Forces می‌توانید نگاهی به تریلر مرحله Casino Forest، تریلر شخصیت Eggman و همچنین نگاهی به تریلر گیم‌پلی کلاسیک این بازی بیندازید.

بازی Sonic Forces در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، و سوییچ عرضه می‌شود.

Sonic Forces


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده