// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بازی موبایل Puzzle Fighter برای ۶ کشور و به صورت محدود عرضه شد

استودیو ژاپنی کپکام از انتشار محدود بازی موبایل Puzzle Fighter برای برخی از کشورها خبر داد. در ادامه با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

بازی پازل Puzzle Fighter از آخرین بازی‌های موبایل ساخته شده از سوی کمپانی کارکشته کپکام است که در نهایت به صورت محدود در اپ‌استور و گوگل‌پلی برخی کشورها قرار گرفت. به واقع بازی موبایل Puzzle Fighter دنباله‌ای از بازی Super Puzzle Fighter 2 Turbo محسوب می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سوی توسعه دهندگانش، قرار است تا پایان امسال، حسابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون، سر و صدا کند. پیش‌تر این بازی در مراسم بازی‌های PAX قابل تجربه بود اما هم‌اکنون به صورت رسمی برای ۶ کشور مختلف، در دسترس کاربرانش قرار گرفته است. گیم‌پلی و هسته اصلی این بازی پازلی از این قرار است که می‌بایست با تطبیق دادن و کنار هم قرار دادن الماس‌های هم‌رنگ، حریفان و رقیبان را با استفاده از استراتژی خاص خود به چالش بکشید. همچنین طبق تریلرهای اخیر منتشر شده از بازی Puzzle Fighter، بازی از جلوه‌های هنری و بصری جالبی برخوردار است و اکثر المان‌‌ها و صحنه‌های خاطره‌انگیز بازی‌های کپکام را شامل خواهد شد. 

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

در حال حاضر بازی در کشور‌های استرالیا، کانادا، هنگ‌کنگ، مالزی، مکزیک و سنگاپور قابل‌ دانلود است و در ادامه اگر از علاقه‌مندان به سری شخصیت‌های معروف بازی Street Fighter از جمله ریو و چون‌لی هستید، بی‌شک این بازی به شما پیشنهاد می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید از لینک های زیر، بازی را بر روی دستگاه‌های اندرویدی و آیفون خود دریافت  کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Puzzle Fighter


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده