// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Doctor Who Infinity برای موبایل و پی سی معرفی شد

استودیو Tuny Rebel Games بازی Dctor Who Infinity را که بر پایه مجموعه Doctor Who در دست ساخت است، برای پی سی و موایل معرفی کرد.

اگر از طرفداران مجموعه Doctor Who و همچنین بازی‌های ویدیویی باشید این اخبار بازی موبایل می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو تاینی ریبل گیمز (Tiny Rebel Games) اعلام کرد که پروژه جدید خود یعنی بازی Doctor Who Infinity در تاریخ نامشخصی از بهار ۹۷ به دستگاه‌های موبایل و پی سی راه پیدا می‌کند. البته گفتنی است که نسخه‌ای از این بازی زودتر در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

ساخت این بازی با همکاری برخی از اعضای مجموعه Doctor Who یعنی بازیگران، نویسندگان و طراحان آن، در دست توسعه قرار دارد. به نظر می‌رسد که سازندگان به طور اساسی روی این بازی تمرکز دارند و قصد دارند که حال‌و‌هوای این مجموعه را در این بازی جای دهند.

به نقل از سازندگان، آنها قصد دارند که ایرادات نسخه پیشین این بازی را برطرف کنند و با استفاده از محتوای جدید، آن را در بازی Doctor Who Infinity جای دهند. همینطور سازندگان خاطر نشان کردند که گیم‌پلی این بازی با بهبود‌هایی همراه است که در بخش معمایی آن به چشم خواهد خورد. نسخه پیشین این پروژه یعنی بازی Doctor Who: Legacy در سبک نقش‌آفرینی و معمایی طراحی شده است که در نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی برای آیفون و اندروید منتشر شد.

بازی Doctor Who: Infinity همانند نسخه پیشین یک روند معمایی و ماجراجویی را دنبال می‌کند که در آن کاربران با جلوه‌های هنری کامیکی روبرو می‌شوند. سازندگان برای نوشتن داستان این بازی از نویسندگان مجموعه Doctor Who کمک گرفته‌اند و این امر می‌تواند اتمسفر و اصلیت آن را در خود نگه دارد. داستان آغازین این بازی The Dalek Invasion of Time خواهد بود که نویسندگی آن به دست جرج من و طراحی آن نیز به مایک کالینز سپرده شده است.

بازی Doctor Who: Infinity در بهار سال آینده برای دستگاه‌های موبایل و پی سی منتشر می‌شود و احتمال دارد نسخه‌ای از آن نیز در اوایل بهار منتشر شود.

 نسخه پیشین این پروژه یعنی بازی Doctor Who: Legacy را می‌توانید از لینک‌های پایین دانلود و بازی را به رایگان تجربه کنید تا  برای نسخه دوم آن آماده باشید.

دانلود بازی Doctor Who: Infinity


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده