در سال گذشته روزانه ۵۰۰ بازی برای iOS و ۲۵۰ بازی برای اندروید عرضه شد
همانطور که مشاهده میکنید برای بالا بردن فروش بازی از دو هزار نسخه فقط باید یکی از قابلیتهای اپل یا گوگل را به بازی خود اضافه کنید. واقعا عجیب است.
حال قضیه بر روی پلتفرمهای دیگر چگونه است؟ بدون بازاریابی خاص و دریافت امتیازات ضعیف میتوانید یک هزار، پنج هزار یا حتی ده هزار نسخه از بازی خود را به فروش برسانید. به نظر میرسد که بر روی موبایل وضعیت برای این بازیها مانند لبه تیغ است: یا شکست یا موفقیت. حال این اوضاع بر روی کنسولها، رایانههای شخصی و کنسولهای دستی چگونه است؟ خیلی راحت بازی را عرضه کنید تا موفقیت زودگذری را تجربه کنید و تلاش در یوتیوب یا دیگر شبکههای اجتماعی به علاوه دریافت نقدهای نسبتا مثبت میتواند منجر به فروشی قدرتمند یا حداقل میانه شود.
نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.
منبع: technobuffalo