نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰

نسخه‌ی نهایی Uncharted 4 احتمالا با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود

برخی از کارمندان مجله‌ی Play UK اخیرا نسخه‌ دموی بازی موردانتظار Uncharted 4: A Thief's End را بازی کردند و در صحبت‌های خود گفتند احتمالا نسخه‌ی نهایی با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
ناتی داگ هنوز تصمیم نهایی خود مبنی بر انتشار Uncharted 4: A Thief's End با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم یا 1080p و ۶۰ فریم را نگرفته است، اما اعضای مجله‌ی Play UK عقیده دارند نسخه‌ی نهایی بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم اجرا می‌شود. در خبری دیگر اعلام شده اعضای ناتی داگ با دقت کامل هوش‌مصنوعی دشمنان را در این نسخه طراحی کردند. هوش‌مصنوعی بازی به شدت بالا است و براساس صحبت‌های انجام شده توسط اعضای Play UK، بازیکنان را به چالش خواهد کشید. استودیوی ناتی داگ در گذشته اعلام کرد تجربه‌ی کاربران از بازی Uncharted 4: A Thief’s End را با نرخ‌ ۶۰ فریم به خطر نمی‌اندازند. اما به نظر هرچه روند تولید بازی پیش می‌رود، رسیدن به این مقدار تقریبا برای سازندگان غیرممکن می‌شود. نیل دراکمن و بروس استارلی، کارگردانان بازی Uncharted 4: A Thief’s End در جلسه‌ی پرسش و پاسخ از سوی طرفداران، در رابطه با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و امکان رسیدن به آن صحبت‌هایی کردند:
رسیدن به این مقدار بسیار مشکل است و این مسئله برای تمام بازی‌ها وجود دارد. رسیدن به این نرخ‌فریم در The Last of Us: Remastered هم مشکل بود، اما کار ساخت این بازی به اتمام رسیده و ما هم به خوبی می‌دانستیم نتیجه‌ی نهایی باید به چه شکل باشد. در حال حاضر تمرکز ما روی پیش‌بردن مرزهای Uncharted 4: A Thief’s End و نمایش هرچه واقعی‌تر بازی است. اما در این بین رسیدن به نرخ‌ ۶۰ فریم با این خصوصیات و میان پرده‌های زنده بسیار مشکل است.
Uncharted 4 A Thief’s End (5) استودیوی ناتی داگ همچنین طی روزهای گذشته در خبری دیگر اعلام کرد تمام تمرکز آن‌ها روی Uncharted 4: A Thief’s End است و فعلا خبری از انتشار Uncharted Collection برای پلی‌استیشن 4 نیست. وقایع بازی سه سال پس از Uncharted 3: Drake’s Deception و در نقطه‌ای که نیتن شکار گنج را رها کرده اتفاق می‌افتد. با این حال با حضور دوباره‌ی سَم، برادر بزرگ نیتن، وی برای نجات جان برادرش و ماجراجویی بزرگی که انتظارش را می‌کشد باری دیگر شکار گنج را آغاز می‌کند. سم و نیتن برای  یافتن گنیجنه‌ی هِنری اَوِری، وارد جنگل‌های ماداگاسکار می‌شوند. Uncharted 4: A Thief’s End بازیکنان را به سفری در سراسر دنیا مثل جنگل‌ و جزیره‌ها ، شهرهای قدیمی، مناطق برفی و بیشتر برای یافتن این گنج می‌برد. Uncharted 4: A Thief’s End اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده