نسخهی نهایی Uncharted 4 احتمالا با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم اجرا میشود
ناتی داگ هنوز تصمیم نهایی خود مبنی بر انتشار Uncharted 4: A Thief's End با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم یا 1080p و ۶۰ فریم را نگرفته است، اما اعضای مجلهی Play UK عقیده دارند نسخهی نهایی بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم اجرا میشود. در خبری دیگر اعلام شده اعضای ناتی داگ با دقت کامل هوشمصنوعی دشمنان را در این نسخه طراحی کردند. هوشمصنوعی بازی به شدت بالا است و براساس صحبتهای انجام شده توسط اعضای Play UK، بازیکنان را به چالش خواهد کشید. استودیوی ناتی داگ در گذشته اعلام کرد تجربهی کاربران از بازی Uncharted 4: A Thief’s End را با نرخ ۶۰ فریم به خطر نمیاندازند. اما به نظر هرچه روند تولید بازی پیش میرود، رسیدن به این مقدار تقریبا برای سازندگان غیرممکن میشود. نیل دراکمن و بروس استارلی، کارگردانان بازی Uncharted 4: A Thief’s End در جلسهی پرسش و پاسخ از سوی طرفداران، در رابطه با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و امکان رسیدن به آن صحبتهایی کردند:
رسیدن به این مقدار بسیار مشکل است و این مسئله برای تمام بازیها وجود دارد. رسیدن به این نرخفریم در The Last of Us: Remastered هم مشکل بود، اما کار ساخت این بازی به اتمام رسیده و ما هم به خوبی میدانستیم نتیجهی نهایی باید به چه شکل باشد. در حال حاضر تمرکز ما روی پیشبردن مرزهای Uncharted 4: A Thief’s End و نمایش هرچه واقعیتر بازی است. اما در این بین رسیدن به نرخ ۶۰ فریم با این خصوصیات و میان پردههای زنده بسیار مشکل است.