کوجیما جزئیات جدیدی را در رابطه با روند تولید Metal Gear Solid منتشر کرد
همچون گذشته،
کوجیما
در جدیدترین قسمت از سری
کوجیما استیشن
به بیان جزئیات تازهای از بازی بعدی خود پرداخته است. اما مثل همیشه، این جزئیات از سوی وی، در زبان ژاپنی بیان شده و اغلب کاربران متوجه حرفهای او نمیشوند. اما خوشبختانه گروهی از کاربران فروم رسمی بازی، به زبان ژاپنی مسلط هستند و مجموعهای از گفتههای ترجمه شده او که در رابطه با گیم پلی بازی بوده است، منتشر کردهاند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این کاربر، تیم سازنده همچنان درحال قرار دادن اجزای بسیاری زیادی در بازی هستند. همچنین آنها قصد دارند با بررسی بازی، از کارکردن آیتمهای گوناگون در مکان درست خود اطمینان حاصل کنند تا بازی با مشکلی مواجه نشود. در این میان اگر مشکلی آشکار شود، آنها سعی میکنند بدون به خطر انداختن سطح آزادی مخاطب در گیم پلی، آن را رفع کنند. همین موضوع درباره بخش شخصی سازی اسلحهها در بازی نیز صدق میکند. به گفته
کوجیما
، طراحی ابتدایی این بخش به آنها اجازه قرار دادن این تعداد انتخاب (آزادی عمل در این بخش) را نمی٬داد. اما این بخش، به میل
یوجی شینکاوا
(Yoji Shinkawa) ساخته شد. سپس
کوجیما
با دیدن آن، از این طرح خوشش آمد. همچنین درباره آیتمهای مختلف، جزئیات تازهای از سپر بالستیک منتشر شده است. این سپر میتواند در کنار استفاده از اسلحه به کار گرفته شود و هنگامی که از آن استفاده نمیکنید، در پشت شما قرار خواهد داشت. البته این به معنی محافظت از شما در مقابل گلولههای پشت سر نیست. محیطهای موجود در بازی، همچون نسخههای گذشته در این سری، از «سطح بالای توجه به جزئیات» که این مجموعه به آن معروف است، بهره خواهند برد.
کوجیما
میگوید قادر است تا دید اولیهای که برای اولین بازی در این سری داشته است را در این بازی تحقق ببخشد، «دیدی» که آزادی عمل بالایی برای رسیدن به اهداف مختلف را در اختیار کاربر قرار میدهد. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در ۱۰ شهریور سال جاری منتشر خواهد شد.
منبع: VG247