با اطلاعات تکمیلی از بخش چند نفره و Co-op بازی Bloodborne همراه باشید
بخش سرگرمیهای سونی امروز وبسایت ژاپنی بازی Bloodborne را با تصاویر و اطلاعات جدید از بخشهای مختلف بازی بروزرسانی کرد که در ادامه میتوانید به مشاهدهی این جزئیات هیجانانگیز بپردازید. با زومجی همراه باشید.
بخش Co-op شباهت زیادی به نمایشهای بازی در زمان آزمایش نسخه آلفای آن دارد. در این بخش بیش از سه بازیکنان میتوانند با یکدیگر وارد دنیای بازی شوند و با حوادث پیش رو مقابله کنند. برای ورود به بخش Co-op، میزبان از زنگی با نام «Lulling» و مهمان از زنگی با نام «Small Resonant» استفاده میکند. زمانی که بازیکنان باسفایت یک منطقه را شکست دادند، بخش Co-op به پایان میرسد. پس از آن مهمانان وارد دنیای خود میشوند و جایزهی ویژهای را دریافت خواهند کرد. اگر مهمان یا میزبان در بخش Co-op بمیرند، بازی پایان مییابد و مهمانان بدون دریافت جایزه به دنیای خود فرستاده میشوند. همچنین اگر در بخش Co-op از آیتم Parting Shot استفاده کنید هم بازی به پایان میرسد. استودیو فرام سافتور همچنین از یک خصوصیت جدید با نام «Watchword» رونمایی کرده است. بازیکنان با استفاده از این خصوصیت میتوانند رمز هشت رقمی خود را انتخاب و به صورت خودکار وارد بازی کسانی که همین رمز را انتخاب کردند شوند. این کار به کاربران کمک خواهد کرد که هرچه سریعتر دوستان خود را در دنیای این بازی پیدا کنند. با این حال در بخش PvP (رقابتی) نمیتوانید از این خصوصیت استفاده کنید. در بخش رقابتی بازیکنی که مورد تهاجم قرار گرفته میزبان محاسبه میشوند و بیش از دو مهمان به صورت همزمان میتوانند به دنیای وی نفوذ کنند.
زمانی که بخش Co-op بازی آغاز شود، زنگ مخصوصی به صدا در میآید. این صدا حتی موجب نفوذ بازیکنان دیگر به دنیای شما میشود و کاربرانی که قصد نفوذ به دنیای کاربران دیگر را دارند باید از زنگی با نام «Ominous Resonant» استفاده کنند. هدف مهمان از نفوذ کشتن میزبان است. اگر مهمان موفق به انجام این کار شود، با دریافت جایزهای ویژه به دنیای خود فرستاده میشود. بخش رقابتی یا همان PvP در زمان استفاده از آیتم «Parting Shot»، مردن مهمان و وارد شدن میزبان به محدوهای که باسفایت در آن قرار دارد به پایان میرسد. اگر این اتفاقات رخ دهد، مهمان بدون دریافت جایزه به دنیای خود فرستاده میشود. همانطور که در گذشته اعلام شد، بازیکنان میتوانند برای کاربران دیگر پیغام بگذارند و در مواقعی پیغامهای مهم آنها که توسط بازیکنان دیگر برای آنها گذاشته شده است را بخوانند. زمانی که کاربران در بازی بمیرند، بازیکنانی که به صورت آنلاین در حال بازی کردن هستند سنگقبر وی را مشاهده خواهند کرد. با لمسکردن سنگقبر، میتوانید صحنهی مرگ شخص مورد نظر و دلیل آن را مشاهده کنید. در سیاهچالهی چَلیس توهماتی را مشاهده خواهید کرد که اساسا روح بازیکنان دیگر که در همان منطقه حضور دارند به شمار میرود. این کار به شما برای آموختن نکات ریز و زندهماندن در این سیاهچاله کمک شایانی خواهد کرد.
در بازی Bloodborne دو نوع سیاهچالهی معمولی و داینامیک چلیس وجود دارد. کاربران میتوانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین در این دو سیاهچاله وارد شوند، اما برای استفاده از خصوصیات سیاهچالهی داینامیک باید به شبکهی پلیاستیشن متصل باشید. شما همچنین برای دانلود این سیاهچالهها هم باید به سرور بازی متصل باشید. بازیکنان میتوانند تجربیات خود را از سیاهچالهی داینامیک چلیس با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. در ادامه مشخص شد که بازی Bloodborne در روز اول دارای یک بروز رسانی است. این بروز رسانی بهینهسازیهای لازم را در بخشهای مختلف و آنلاین بازی انجام میدهد. برای استفاده از گیمپلی بخش آنلاین بازی و به اشتراکگذاری تجربیات خود در سیاهچالهها، باید از اشتراک پلیاستیشن پلاس برخوردار باشید. با این حال برای دانلود اطلاعات بازیکنان دیگر به این اشتراک نیازی نخواهید داشت. در انتها میتوانید تصاویری از خصوصیاتی که در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم را مشاهده کنید. براساس این تصاویر، ظاهرا شخصی که به دنیای شما نفوذ میکند شکل و شمایلی قرمز رنگ دارد:بازی Bloodborne در تاریخ ۲۴ مارس (چهارم فروردین ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده