// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵

اچ‌تی‌سی از ولو به خاطر اظهارات نا به جا در مورد 3 Half-Life معذرت خواهی کرد

دو روز پیش بود که چر ونگ، رئیس هیئت مدیره شرکت اچ‌تی‌سی، اظهار نظرهای عجیبی در مورد بازی Half-Life ارائه داد که باعث ایجاد شایعات بسیاری شد. با این حال، روز گذشته وی به خاطر صحبت‌های قبلیش از ولو عذرخواهی کرد و آن‌ها را اشتباه لفظی عنوان کرد.
چر ونگ صحبت‌های زیادی را در مصاحبه‌ی جدید خود در مورد بازی‌های ولو مانند DOTA 2، Portal و Team Fortress بیان کرد و در آخر که در مورد Half-Life از وی سوال شد، او پاسخی مبهم در این مورد داد:
ما در حال همکاری با Half-Life هستیم، و خب فکر می‌کنم… من امیدوارم، می‌دونید، این (Half-Life) بر روی آن (هدست واقعیت مجازی ویو) بیاید.
این صحبت بسیار شک‌ برانگیز بود و مشخص نبود منظور او از «همکاری با Half-Life» دقیقا چیست. اما ظاهرا وی در صحبت‌های خود دچار اشتباه لفظی شده است. پس از این صحبت‌ها، منبعی نزدیک به ولو به بی‌بی‌سی اطلاع داد که این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توسعه نسخه‌ی واقعیت مجازی  Half-Life  ندارد. ونگ در بیانیه‌ خود راجع به مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت:
راجع به مصاحبه‌ی بی‌بی‌سی با بنده، من به خاطر صحبت‌ها و سو تفاهم‌های پیش آمده به واسطه‌ی اشاره به نام چند بازی معذرت خواهی می‌کنم. در واکنش به سوالاتی که پیرامون این بازی‌ها پیش آمده، باید بگویم که در صحبت‌هایم راجع به همکاری با ولو، دچار اشتباه لفظی شدم. منظور من از آن صحبت‌ها، گسترش همکاری با ولو برای توسعه‌ی نسل بعدی واقعیت مجازی در تجربه‌ی گیمینگ بود. من به خاطر همکاری با ولو بسیار خوشحالم و به انتهای سال جاری نگاه می‌کنم که هدست واقعیت مجازی HTC Vive به بازار عرضه خواهد شد.
با این تفاسیر، باز هم امیدها برای رونمایی از Half-Life 3 به باد رفت. اما خب، شاید برای خیلی از ما این یک مسئله‌ی عادی شده باشد. نظر شما در مورد صحبت‌های ونگ و واکنش ولو چیست؟ آیا به همکاری مشترک این دو کمپانی امیدوار هستید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده