نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Inside برای نینتندو سوییچ و iOS منتشر می‌شود

طبق اعلام مجله فامیتسو، بازی Inside، ساخته تحسین‌شده استودیو پلی‌دد، برای نینتندو سوییچ و iOS منتشر خواهد شد. 

یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶، بازی Inside، ساخته استودیو پلی دد بود که پیش‌تر هم بازی‌ای چون Limbo را در کارنامه داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مجله ژاپنی فامیتسو اعلام کرده که این بازی، برای نینتندو سوییچ و iOS نیز منتشر می‌شود. فامیتسو اعلام کرده که این خبر را آرنت جانسن، سازنده بازی، در سفری که به ژاپن داشته با آن‌ها به اشتراک گذاشته است. جانسن اخیرا به ژاپن سفر کرده و ملاقاتی هم با فومیتو اوئدا، سازنده بازی The Last Guardian و همچنین هیدئو کوجیما داشته است. 

البته با اینکه این خبر توسط مجله فامیتسو اعلام شده، اما هنوز استودیو پلی‌دد جزییات یا تاریخ انتشاری برای نسخه سوییچ و iOS بازی منتشر نکرده است و باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. بازی Inside در بررسی زومجی نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرده بود و خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

برخی از بازی‌ها هستند که وقتی آنها را به پایان می‌رسانید، تا مدت زیادی به آنها فکر می‌کنید. Inside در همین دسته قرار می‌گیرد. یک بازی مستقل معمایی پلتفرمر فوق‌العاده که ترکیبی است از داستانی عجیب، فضایی تاریک، موسیقی‌های فوق‌العاده کم اما بسیار تاثیرگذار، گیم‌پلی‌ای بی‌نقص، معماهایی خلاقانه و دوست‌داشتنی و یک پایان‌بندی که تا مدت‌های زیادی ذهن شما را درگیر خود می‌کند. Inside، از طرف دیگر، با معماهای فوق‌العاده هوشمندانه خود، ادای دینی است به تمام کسانی که بچگی‌های خود را به تجربه بازی‌های پلتفرمر گذرانده‌اند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده