// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بسته الحاقی 1984 Spring Break بازی Friday the 13th: The Game منتشر شد

کمپانی Gun Media بسته الحاقی بازی Friday the 13th: The Game را با نام 1984 Spring Break به همراه آپدیتی برای این بازی منتشر کرد.

چندی پیش استودیو استودیو ایلفونیک و کمپانی گان مدیا از جدیدترین بسته الحاقی  بازی Friday the 13th: The Game با نام 1984 Spring Break رونمایی کردند که مجموعه پوشش‌هایی را در خود جای داده است. حال سازندگان در میان جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که این محتوا به همراه آپدیتی هم‌اکنون در دسترس کاربران است.

DLC مذکور با قیمت ۲ دلار هم‌اکنون برای خریداری و دانلود کردن در دسترس است و پوشش‌های جدیدی را برای کاراکتر‌های این بازی اضافه می‌کند. پوشاک یاد شده برای تمامی کاراکتر‌های این بازی به جز Lachappa در نظر گرفته شده است.

علاوه بر محتوای یاد شده، همان‌طور که در بالا اشاره شد، بروزرسانی جدیدی نیز به همراه آن به بازی اضافه می‌شود که تغییراتی را در بخش رابط کاربری این بازی اعمال می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که این قسمت را شخصی‌سازی کنند. در این راستا کاربران هم‌اکنون این امکان را دارند که رنگ لباس‌های خود را تغییر دهند. همچنین هشت عدد Emote جدید نیز در بازی قرار گرفته است. ایموت‌ها تکه‌کلام‌هایی هستند که برای ارتباط در بازی قرار گرفته‌اند.

مثل همیشه این آپدیت برای برطرف کردن برخی از باگ‌ها روی این بازی اعمال شده است که بیشتر آنها مربوط به تعامل کاراکتر جیسون با محیط پیرامون‌اش است. Counselorها دیگر نمی‌توانند در آب‌های کم‌عمق غرق شوند و وی هم‌اکنون در حالی که در حالت حمله قرار دارد می‌تواند درب‌ها و پنجره‌ها را بشکند تا به قربانیان خود حمله کند. اینجا می‌توانید از تمامی جزئیات این آپدیت باخبر شوید.

سازندگان همچنین با انتشار پستی در وب‌سایت خود از برنامه‌های آینده برای این بازی خبر دادند که اینجا می‌توانید فهرست کامل آن را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که در آینده جیسون قادر نخواهد بود تا وسایل خانه نظیر مبلمان و غیره را تخریب کند.

بازی Friday the 13th: The Game هم‌اکنون به طور دیجیتالی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و نسخه فیزیکی آن برای عرضه در تاریخ ۲۱ مهرماه (۱۳ اکتبر) برنامه‌ریزی شده است.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین و همچنین تماشا کردن تریلر‌های این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده