// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بازی موبایل Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice منتشر شد

کمپانی کپکام بازی موبایل Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice را برای اندروید و آیفون منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل کمپانی کپکام نسخه‌ای از مجموعه ماجراجویی Ace Attorney را برای دستگاه‌های موبایل منتشر کرد. بازی Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون در دسترس است.

به نقل از سازندگان، کاربران می‌توانند روند وکالت خود را در این بازی پیش ببرند و روی موبایل خود به پرونده‌های مختلف رسیدگی کنند. همچنین کاربران در حین بازی می‌توانند روی موبایل خود، در حالی که در دادگاه حضور دارند، عبارت «اعتراض دارم» (Objection) را فریاد بزنند. همچنین قابلیت مذاکره و روند سوال‌و‌جواب با شاهدان پرونده نیز در این بازی دیده می‌شود. با این حال باز پیشنهاد نمی‌شود وقتی این بازی را در مکان‌های عموم بازی می‌کنید عبارت «اعتراض دارم» را فریاد بکشید.

در حال حاضر بازی Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice با قیمت ۰.۹۹ دلار در فروشگاه اپ استور و گوگل پلی در دسترس است. این محتوا به شما اجازه می‌دهد که قسمت اول داستان این بازی را تجربه کنید و سپس اگر تمایل دارید بازی را ادامه دهید باید کمی بیشتر هزینه کنید و با پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار از بقیه داستان باخبر شوید. علاوه بر این، قسمت ششم نیز با نام Turnabout Time Traveler با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس است که در آن کاراکتر‌های فینیکس رایت، مایلز ادجورث و مایا فی حضور دارند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر این بازی بیندازید و با حال‌و‌هوای آن بیشتر آشنا شوید. همچنین در انتهای مطلب از لینک‌های مربوطه می‌توانید به صفحه خرید این بازی در فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید.

دانلود بازی Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده