// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

دوشنبه سرورهای بازی Destiny 2 به علت آپدیت جدید بازی آفلاین خواهند شد

استودیو بانجی به تازگی اعلام کرده که در روز دوشنبه سرورهای Destiny 2، به دلیل آماده سازی برای آپدیت جدید بازی، برای چند ساعت آفلاین خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، به تازگی در وب سایت خود اعلام کرده که در روز دوشنبه سه مهر ماه (۲۵ سپتامبر) سرورهای بازی تیراندازی Destiny 2 به دلیل آمادگی برای آپدیت جدید بازی، آفلاین خواهند شد.

در ادامه بانجی اعلام کرده که به احتمال زیاد سرورهای بازی به مدت ۵ الی ۶ ساعت از دسترس خارج خواهند شد و پس از آنلاین شدن سرورها، کاربران می‌توانند آپدیت 1.0.3 بازی Destiny 2 را دانلود کرده و بازی کنند. زمان دقیق این تعمیر و آماده‌سازی از ساعت ۹ صبح به وقت ET و ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران است. کاربران از این ساعت به بعد دیگر نمی‌توانند به حساب خود متصل شوند و اگر مشغول بازی کردن باشید، یک ساعت بعد (۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران) تمامی بازیکن‌ها Kick خواهند شد و تا آنلاین شدن مجدد سرورها، قادر به اتصال نخواهید بود.

استودیو بانجی هنوز اعلام نکرده که چه تغییراتی پس از این آپدیت روی بازی اعمال خواهد شد ولی با توجه به لیست مشکلاتی که منتشر کرده، به خوبی از آن‌ها با خبر است و انتظار می‌رود پس از به روزرسانی 1.0.3 تمامی آن‌ها رفع شده باشند. یکی از مشکلات بازی این است که در کوئست His Highness’s Seal زمانی که Emperor Seals را در اختیار گرفته باشید، کوئست مربوطه دچار مشکل می‌شود و امکان دارد نتوانید آن را تمام کنید.

شما می‌توانید بررسی بازی Destiny 2 را در سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده