// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه بازسازی شده بازی The 25th Ward: The Silver Case سال آینده منتشر می‌ شود

کمپانی NIS America اعلام کرده است که نسخه باز‌سازی شده بازی The 25th Ward: The Silver Case در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

در سال ۲۰۰۵ و پس از انتشار بازی Killer7، گویچی سودا معروف به سودا 51 دنباله بازی The Silver Case یعنی بازی The 25th Ward: The Silver Case را روی پلتفرم موبایل عرضه کرد. خرداد ماه امسال بود که استودیو گرس‌هاپر منیوفکچر خبر از ساخت نسخه بازسازی شده بازی The 25th Ward: The Silver Case داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی NIS America که مسئولیت عرضه جهانی این بازی را بر‌عهده دارد، اعلام کرده است بازی مذکور در سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های پی سی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در کنار باز‌سازی کامل این بازی معمایی، استودیو Grasshopper Manufacture تعدادی سناریو جدید به بازی اضافه کرده است که در نسخه اصلی بازی وجود ندارند. بازی The 25th Ward: The Silver Case پنج سال با بازی The Silver Case اختلاف زمانی دارد و داستان آن از جایی آغاز می‌شود که در مجتمع آپارتمانی بی‌ساید تاور لند زنی به قتل رسیده و قاتل هیچ سرنخی از خود به جای نگذاشته است. این اتفاق مجموعه‌ای از رویداد‌های به ظاهر تصادفی را پدید می‌آورد که به‌واسطه پرو‌تا‌گونیست‌های متعدد بازی که شخصیت توکیو موریشیما از بازی The Silver Case نیز در بین آنان حضور دارد، به یکدیگر مرتبط می‌شوند.

بازی The 25th Ward: The Silver Case جزو بازی‌های جهان Kill the Past است. این جهان، دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آستانه سقوط و فرو‌پاشی قرار دارد و ساکنان آن را ضد‌قهرمانان و اشخاص شرور تشکیل می‌دهد. همچنین این بازی دارای جلوه‌های بصری، صدا‌گذاری و کنترل‌های جدید بوده و از سیستم Film Window که در بازی The Silver Case معرفی شد، استفاده می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده