// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

آپدیت Rainbow Six Siege کاربران پلی استیشن 4 را با مشکل مواجه کرد

با آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege، کاربران روی پلی‌استیشن 4 با مشکل مواجه شده‌اند و هنگام ساخت پارتی، به‌صورت خودکار از بازی خارج می‌شوند.

اخیرا یک بروزرسانی برای بازی Rainbow Six Siege منتشر شده که کاربران نسخه پلی استیشن 4 پس از آپدیت بازی، متوجه یک سری مشکلات ریز و درشت شده‌اند. اگر هنوز بازی خود را بروزرسانی نکرده‌اید، دست نگه دارید تا تمامی این مشکلات رفع شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان مختلف گزارش‌هایی داده‌اند مبنی بر اینکه بازی آن‌ها در جریان انجام کارهای مختلف کرش می‌کند. ظاهرا زمانی که داخل بازی هستید و می‌خواهید یک پارتی بسازید تا دوستان خود را دعوت کنید، این مشکل به وجود می‌آید و از بازی خارج می‌شوید. کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، اعلام کرده که از انجام کارهایی که باعث کرش کردن بازی می‌شوند پرهیز کنید تا این مشکلات رفع شوند. یوبی‌سافت در این‌باره می‌گوید:

ما در حال همکاری با کمپانی سونی هستیم تا مشکلات بازی را رفع کنیم و از شما تقاضا داریم تا رفع نشدن کامل مشکلات، از این ویژگی (ساخت پارتی) استفاده نکنید.

این در حالی است که یکی از کاربران سایت ردیت، مدعی شده که با اجرای بازی، با پیغام خطای CE-36329-3 مواجه می‌شود. این پیغام خطا که مربوط به هارد درایو کنسول است، از آسیب دیدن فایل‌های داخل آن خبر می‌دهد. این کاربر اعلام کرده که حذف بازی یا راه‌اندازی اولیه کنسول هیچ کمکی به وی نکرده و همچنان پیغام خطای مربوطه را دریافت می‌کند.

با تمام این تفاسیر بهترین کار این است که بازی خود را آپدیت نکنید تا بسته بروزرسانی مربوط به رفع مشکلات، منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده