// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Vampyr به دلیل مشکلات فنی تاخیر خورد

استودیو دونت‌نادر با انتشار یک خبر اعلام کرد که بازی Vampyr به دلیل وجود مشکلات فنی تا بهار سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است.

شاید بازی Vampyr همانند بازی‌های بزرگ امسال آن چنان مورد انتظار نبود ولی تمامی مخاطبان بازی‌های خون آشامی و عصر ویکتوریایی دوست داشتند هرچه زودتر این بازی را تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دونت‌ناد، سازنده بازی Vampyr، با انتشار یک خبر اعلام کرد که این بازی به دلیل وجود مشکلات فنی تا بهار سال ۲۰۱۸ میلادی تاخیر خورده است. این خبر در حالی است که در گذشته اعلام شده بود که بازی Vampyr در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. اسکار گیلبرت، مدیر اجرایی استودیو دونت‌ناد، در این باره می‌گوید:

تاخیر در عرضه پروژه‌ای که شما آن را دوست دارید، واقعا تصمیم سختی است. با این حال ما معتقدیم که برای عرضه بازی در زمان مشخص، نباید کیفیت را فدا کنیم. تا چند هفته گذشته قصد داشتیم بازی را در سال جاری میلادی عرضه کنیم. اما وجود یک مشکل فنی که در حال حاضر آن را رفع کرده‌ایم، سبب شد تا زمان بیشتری برای آماده سازی نهایی بازی نیاز داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

این تاخیر به ما کمک می‌کند تا بتوانیم بازی را بیش از پیش به تعادل رسانده و بهینه‌سازی‌های لازم را روی بازی انجام دهیم. بازی‌ای جاه‌طلبانه با جهانی نیمه Open World که دارای یک داستان پیچیده با المان‌های نقش آفرینی است که هر حرکت شما تاثیر خود را روی دنیای بازی می‌گذارد.

بازی Vampyr در بهار ۲۰۱۸ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده