نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۰

به زودی می‌توانید بازی World Of Warcraft را بدون پرداخت پول بازی کنید

اگر طلای لازم در سری بازی‌های World Of Warcraft را برای خرید آیتم‌های مورد علاقه‌ی خود داشته باشید، از این پس می‌توانید بدون پرداخت پول واقعی به انجام این بازی پرطرفدار بپردازید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شرکت بلیزارد امروز از آیتم جدید بازی World Of Warcraft با نام توکِن (Token) رونمایی کرد. با پرداخت پول واقعی شما می‌توانید این آیتم را خریداری و از طریق بخش مزایده‌ی دنیای بازی به فروش آن بپردازید. به معنای دیگر، این آیتم به شما اجازه می‌دهد بدون احتیاج به سایت‌های مختلف، طلای موردنیاز خود در بازی را خریداری کنید. به مدت ۳۰ روز، شما حتی می‌توانید از سکه‌های داخل بازی که با تلاش فراوان آن‌ها را بدست آورده‌اید، به خرید آیتم توکن بپردازید. این خصوصیت، World Of Warcraft را به یک بازی رایگان تبدیل نمی‌کند، اما با استفاده از این آیتم بازیکنان با اشتیاق بیشتری می‌توانند از سکه‌های طلای خود در بازی استفاده کنند. زمانی که کاربران توکن خود را در خانه‌ی مزایده به فروش می‌گذارند، علاقه‌مندان پیشنهادات خود را برای خرید این آیتم در صفحه‌ی شخصی فرد مورد نظر قرار می‌دهند. زمانی که شخص فروشنده خریدار مورد نظر خود را پیدا کرد، با زدن دکمه‌ی تایید مبلغ مورد نظر را از طریق ایمیل خود دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که در انجام این معامله هیچ‌گونه دلالی وجود نخواهد داشت و بازیکنان با خیال راحت می‌توانند با یکدیگر و به صورت مستقیم معامله کنند. زمانی که یک توکن به فروش رفت، دیگر نمی‌توان آن را به شخص دیگری فروخت. احتمالا این کار برای جلوگیری از سواستفاده‌های برخی کاربران برای تبدیل‌کردن این مکان به بازار خرید و فروش انجام شده است. World Of Warcraft (2) بلیزارد در زمان معرفی این آیتم و خصوصیت جدید گفت:
خرید سکه‌ی طلا از طریق سایت‌ها در تجربه‌ی تمام بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت. اکثر سکه‌هایی که این فروشنده‌ها به فروش می‌رسانند، از طریق هک کردن اکانت بازیکنان دیگر و دزدیدن سکه‌های آن‌ها بدست آمده است. برخی اوقات سایت‌ها با گول‌زدن مخاطبان، به آن‌ها کدهای تقلبی می‌فروشند و با پرکردن دنیای بازی با تبلیغات خود، به آن صدمه‌ی جدی وارد می‌کنند. آیتم توکن در بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد پول واقعی خود را با سکه‌ی طلا در بازی و با محافظت‌های لازم از سوی ما تعویض کنند. برای راه‌اندازی این سیستم از برنامه‌های ضدهک استفاده شده و دیگر بازیکنان قربانی‌ فریب افراد خلاف‌کار نمی‌شوند. امیداوریم آیتم توکن، دنیای بازی World Of Warcraft را به مکانی امن‌تر و لذت‌بخش‌تر تبدیل کند.
شرکت بلیزارد هنوز تاریخ اضافه شدن آیتم توکن را به بازی اعلام نکرده است. نظر شما در رابطه با این آیتم جدید و فواید آن چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده