// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵

سرورهای بازی NBA 2K14 در فروردین ماه خاموش می‌شوند

طبق پیامی که استودیوی ورزشی 2K در تالار گفتگو رسمی خود منتشر کرده است، سرورهای بازی NBA 2K14 در آخر ماه مارس خاموش خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.
طرفداران بازی NBA 2K14 باید خود را برای خاموش شدن سرور‌های این بازی در تاریخ ۱۱ فروردین ۹۴ آماده کنند. استودیوی ورزشی 2K در تالار گفتگوی رسمی خود اعلام کرد:
سرورهای NBA 2K14 در تاریخ ۱۱ فروردین ماه خاموش خواهند شد. شما نمی توانید بعد از این تاریخ به ویژگی‌های حالت آنلاین و رتبه‌بندی دسترسی داشته باشید.
این به این معنا است که بازیکنان فقط قادر به انجام این بازی در حالت آفلاین خواهند بود. NBA 2K14 در هنگام عرضه با مشکلات مختلفی در زمینه سرورها همراه بود. خرابی فایل‌های ذخیره، بی ثباتی در سرورهای آنلاین و مشکلاتی در اجرای آنلاین لیگ‌ها تنها نمونه‌‌ای از مشکلات بازی بودند. با اعلام این خبر سوالاتی نیز در ذهن دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ایجاد شده است. در این دو کنسول اطلاعات MyCareer و MyGM به صورت آنلاین برروی سرورهای  استودیوی ورزشی 2K ذخیره شده است. احتمالا درصورت خاموشی سرورهای بازی، این اطلاعات از بین خواهند رفت. NBA 2K14 از نظر فنی یک بازی «کاملا آنلاین» نیست. اما شما برای مشاهده‌ی امتیازات خود نیاز به آنلاین شدن دارید. با توجه به این، درصورتی که بعد از خاموش شدن سرورها بخواهید به صورت آفلاین به بازی ادامه دهید، باید پروفایل جدیدی برای MyCareer بسازید. این اتفاق تاثیری برروی بازی NBA 2K15 نخواهد گذاشت. NBA 2K14 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند منتشر شد. با توجه به زمان عرضه، استودیوی ورزشی  2K به مدت ۱۸ ماه سرورهای بازی را فعال نگه داشته است. شما هم اکنون می‌توانید بازی های NBA 2K15 ،WWE 2K15 ،WWE 2K14 ،Top Spin 4 و Top Spin 3 را به صورت آنلاین انجام دهید. جالب است که 2K سرورهای Top Spin 3 را بعد از ۷ سال هنوز فعال نگه داشته است. اگر به NBA 2K14 علاقه دارید، اکنون زمان مناسبی برای بازی کردن آن است. منبع: 2K Games


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده