// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

کارگردان Uncharted 4 خبر از صحنه‌های احساسی شدید در این بازی می‌دهد

صداپیشگان بازی Uncharted 4: A Thief’s End در حال انجام مراحل ضبط حرکات و صداگذاری هستند و  نیل دراکمن، کارگردان محبوب بازی از طریق حساب شخصی تویتر خود صحبت‌هایی در این باره کرده است. برای خواندن جزئیات خبر با زومجی همراه شوید.
دراکمن خبر از صحنه‌ای داد که ظاهرا باعث به وجود آمدن احساسات شدیدی در بازیکن خواهد شد و همچنین نحوه اجرای بازیگرانش را در این میان‌پردهها به شدت تحسین کرد.
پسر! ... این بازیگرها. امروز صحنه‌ای رو ضبط کردیم که احساسات شدیدی داشت. نمیتونم صبر کنم تا شما داستان این بازی رو تجربه کنید.
حال که صحبت از بازیگران و احساسات‌شان شد، تروی بیکر که نقش سم، برادر نیتن دریک را دارد تصویری از پشت صحنه بازی منتشر کرد که در آن او به همراه نولان نورث، یاد لئونارد نیموی فقید را زنده کردند. این بازیگر که چند روز پیش در سن 83 سالگی درگذشت.
روحت شاد لئونارد نیموی روحت شاد لئونارد نیموی
اگر شما هم  درمورد این صحنه پر احساس سوالی دارید، حدس‌‌تان مطمئنا مانند من بسیار مبهم است چراکه اطلاعات آنچنان زیادی از خط داستانی بازی در دسترس نیست. قبل از این، ما بازی The Last of Us را دیدیم که با آن فضاسازی و صحنه‌های احساسیش، ثابت کرد ناتی داگ به خوبی می‌تواند از پس این کارها بر بیاید. آیا فکر می‌کنید در Uncharted 4 صحنه‌های احساسی شدید و تاثیرگذار خواهیم دید؟ منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده